شناسهٔ خبر: 22660552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در چهارمین روز از هفته بسیج

گلزار شهدای بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد

R41363/P1377/S6,53/CT11

در چهارمین روز از هفته بسیج، فرماندهان، رزمندگان، بسیجیان، مسئولان و سایر قشرهای مردم با عطرافشانی مزار شهدای بوشهر با آلاله‌های سرخ پیمانی دوباره برای ادامه راهشان بستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، گلزار شهدای  بوشهر عصر امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، فرماندهان نیروهای مسلح ، مسئولان و سایر اقشار مردم غبار روبی و عطر افشانی شد.

شرکت کنندگان در این مراسم که در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر برگزار شد ضمن غبارروبی و گل‌گذاری برروی قبور مطهر شهدا با آرمان‌های آنان تجدید بیعت کردند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در این مراسم با بیان اینکه  شهدا پرده‌های غیب را دریده‌اند و به مقام شهود رسیده‌اند اظهار داشت: با توجه به منزلت شهدا نزد پروردگار عالم،  راه شهدا جاودانه است و در همه ادوار مورد توجه قرار دارد.

سردار احمد وحیدی با تبریک پیروزی مسلمانان در برابر گروههای تکفیری داعش خاطرنشان کرد:حیدریون، فاطمیون، حزب‌الله و نیروهای مردمی در سوریه و عراق با اتحاد و وحدت به این پیروزی بزرگ دست یافتند  که نشان از زنده بودن آرمان و راه شهدا دارد.

شرکت کنندگان در این مراسم، مزار شهدای والامقام را غبارروبی، گل‌گذاری و عطرافشانی و با آرمان‌های والای آنها تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما