شناسهٔ خبر: 22660491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مسائل را در میدان عمل حل می‌کنیم نه پشت میز مذاکره

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مسائل را در میدان عمل حل می‌کنیم نه پشت میز مذاکره،گفت: دشمن نشان داده است که زیر بار زبان منطق نمی‌رود، با دشمنی که دندان کینه نشان می‌دهد باید با مشت آهنین سخن گفت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، اظهار کرد: استکبار تمام ظرفیت خود را به کار گرفته است تا در مقابل انقلاب اسلامی و گفتمان آن بایستد و به آن آسیب برساند، در مقابل، ما احتیاج داریم که ظرفیت‌های خود را به‌صورت هماهنگ در منطقه به‌کارگیریم.

وی افزود: پیروزی و فتح‌الفتوحی که این روزها به دست جبهه مقاومت یعنی عراق، سوریه، ایران و تمامی مردمی که دل به این جریان فکری بسته بودند، موضوعی چند ضلعی است که تنها یک پیروزی نظامی نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: این پیروزی یک پیروزی گفتمانی است که توانسته در مقابل همه جریان‌های روبه‌رو بایستد و علیرغم همه ظرفیت‌های مقابل مانند ناتو و شورای حکام خلیج‌فارس به سرکردگی عربستان، مقاومت کند.

پژمانفر با بیان اینکه پرچمدار این پیروزی گفتمانی، جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: پیام این پیروزی این است که ما در سایه انسجام و وحدت می‌توانیم همه تهدیدهای بین‌المللی را از بین ببریم.

وی، پیام دوم این پیروزی را وحدت با محوریت رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی‌ها باید با وحدت و محوریت رهبر انقلاب و مرجعیت جامعه باشد که در این جریان، هم نقش آیت‌الله سیستانی و هم نقش مقام معظم رهبری  بسیار برجسته بود.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این جریان درسی برای ما بود که اگر بخواهیم برای حل مسائل و حل غده‌های سرطانی بزرگ‌تری که در منطقه وجود دارند، گام برداریم باید با ایستادگی و مقاومت بزرگ‌ترین جریان‌ها را که به ضرر همه ملت‌ها هستند از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه  امروز حل غده سرطانی داعش به دست انسجام و همراهی در ذیل گفتمان اسلام ناب تحقق پذیرفته است، گفت: اگر در مسیر ریل‌گذاری شده رهبری حرکت کنیم، به نتایج خوبی می‌رسیم و امیدوارم همان‌طور که در شعار، همه افراد اعلام وفاداری و همراهی کردند، در عمل نیز این انسجام وجود داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بزرگ‌ترین درس این پیروزی این بود که ما در میدان عمل می‌توانیم مسائل را حل کنیم نه پشت میز مذاکرات.

پژمانفر خاطرنشان کرد: دشمن نشان داده است که زیر بار زبان منطق نمی‌رود، با دشمنی که دندان کینه نشان می‌دهد باید با مشت آهنین سخن گفت.

انتهای پیام/ج/

نظر شما