شناسهٔ خبر: 22660341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اگر تفکر بسیجی نبود داعش هنوز قدرت نمایی می‌کرد

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر تفکر بسیجی نبود داعش هنوز قدرت نمایی می‌کرد اما اکنون میدان‌های حق علیه باطل و سنگرهای دشمنان اسلام فرو ریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در جمع بسیجیان و مسؤولان شهرستان چادگان اظهار کرد: بسیج متعلق به شخص یا گروه خاصی نیست بلکه به عموم ملت تعلق دارد.

وی افزود: بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی که وارد شده است عملکرد بی نظیری از خود به جا گذاشته که به عنوان الگویی برای فعالیت‌ها تبدیل شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به ابعاد تفکر بسیج اشاره کرد و گفت: اگر تفکر بسیجی نبود دشمنان اسلام ضربه‌هایی به کشورهای اسلامی وارد می‌کردند که جبران‌ناپذیر بود.

وی بیان داشت: امروز همه باید به جوانان و نوجوانان که در عرصه انقلاب نبودند درس زندگی و دینداری بدهند تا بدانند انقلاب برای استحکام اسلام بود تا دشمنان اسلام اهداف شوم خود را در جامعه اسلامی پیاده نکنند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی نبود داعش هنوز قدرت نمایی می‌کرد اما اکنون میدان‌های حق علیه باطل و سنگرهای دشمنان اسلام فرو ریخت، این پیروزی را به مقام معظم رهبری و کسانی که با حضور خود در این عرصه باعث شکست دشمنان اسلام شدند، تبریک می‌گوییم.

وی بیان داشت: جا دارد از سردار سلیمانی که واقعاً در این عرصه پیش قدم بوده و فرماندهی نبرد با داعش را بر عهده داشت تشکر کنیم و به چنین نیروهایی که در برابر دشمنان اسلام ایستادند، افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تفکر بسیجی بود که دشمنان اسلام اسلحه و تانک‌های خود را رها کردند و با همان تجهیزات باقی مانده از دشمن علیه آنان مورد استفاده قرار گرفت؛ تنها راه نجات ما استقلال و داشتن تفکر بسیجی در همه صحنه‌هاست.

وی تأکید کرد: برای مقابله با نجومی بگیران باید با تفکر بسیجی وارد عمل شد و برابر افرادی که با اموال عمومی به اندوخته‌های خود اضافه می‌کنند ایستاد و مقابله کرد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه خاطرنشان کرد: تفکر بسیج با گذشت سه دهه از انقلاب همچنان بدون تغییر مانده است که این پایداری سبب شده تا بسیجیان در مقابله با فتنه‌های خطرناکی که طی سی سال اخیر دامن‌گیر نظام شده ثابت قدم باشند.

 

انتهای پیام/م

 

تفکر بسیجی باعث شد دشمنان اسلام اسلحه و تانک‌های خود را رها کنند

نظر شما