شناسهٔ خبر: 22660317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه دماوند:

تفکر بسیجی در کشورهای آزادیخواه جهان رواج پیدا کرده است

دماوند- فرمانده سپاه ناحیه دماوند در حاشیه غباروبی گلزار شهدای گفت: تفکر بسیجی در کشورهای آزادیخواه جهان رواج پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

روح الله عرب در حاشیه غباروبی گلزار شهدای شهرستان دماوند که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که تا زمانی که روحیه بسیجی زنده باشد، دشمن توان ضربه زدن به انقلاب اسلامی را نخواهد داشت، افزود: به همین دلیل دشمن سعی دارد، روحیه انقلابی و تفکر بسیجی را در کشور تضعیف کند.

وی اضافه کرد: اما بحمدالله امروز تفکر بسیجی نه تنها در سراسر کشور ما اشاعه پیدا کرده است، که به کشورهای دیگر مانند عراق، میانمار، سوریه، یمن، لبنان، پاکستان، افغانستان و سایر بلاد نیز صادر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند گفت: دشمن بداند که ملت ایران هرگز دست از آرمان های خود بر نمی دارند و در این راه لحظه ای تردید نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بسیجیان دماوند با اهداء گل وعطر افشانی مزار شهداء نسبت به مقام شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم ابراز احترام کردند.

همچنین در مراسم جداگانه ای به همین مناسبت گل افشانی وعطر افشانی گلزار شهدا رورهن نیز با حضور سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، بسیجیان حوزه ۲ علی بن ابیطالب(ع) رودهن، پرسنل سپاه ناحیه دماوند و امام جمعه رودهن، فرماندهی سپاه دماوند و دیگر مسئولان شهری صورت پذیرفت.

نظر شما