شناسهٔ خبر: 22660246 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تخریب پل دژسلیمان گچساران بر اثر آتش سوزی خط لوله نفت

گچساران - ایرنا - بخشدار گچساران از نشست قسمتی از پل بتونی ارتباطی گچساران به بنادر جنوب به دلیل ترکیدگی و آتش سوزی خط لوله 26 اینچ نفت این شرکت در مسیر گچساران 1 و 2 به سمت تلمبه‎خانه گوره خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرج اله استلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از پایه‌های این پل هم اکنون نشست کرده و مسئولان شرکت نفت در حال ساخت جاده جایگزینی هستند.
استلاحی اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان شرکت نفت در حال پی گیری برای رفع این مشکل هستند که تا 2 روز آینده این پل بازسازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: خط لوله 26 اینچ نفت این شرکت در مسیر گچساران 1 و 2 به سمت تلمبه‎خانه گوره که روز گذشته دچار ترکیدگی شد و تیم‎های عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران بلا فاصله پس از کنترل نشت نفت، تعمیر این خط لوله شروع کردند.
به گفته مسئولان این خط لوله تا امشب تعمیر خواهد شد.
این شرکت دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب است.
میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است، که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 220 کیلومتری از جنوب شرقی اهواز قرار دارد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
7531/2082/6110

انتهای پیام /*

نظر شما