شناسهٔ خبر: 22660187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(26)

​اسلام ظرفیت پذیرش همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را دارد

اندیشمند فلسطینی: قدرتهای امپریالیستی در سالهای گذشته به این نتیجه رسیده اند که دیگر با جنگ نمی توانند دستاوردهای استراتژیک به دست آورند و به اهداف خود برسند،بنابراین تلاش کرده اند تا با کاشتن بذر فتنه در میان امت، از آن به عنوان نیروی ضربتی استفاده کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "تیسیر الخطیب" از اندیشمندان فلسطینی در اختتامیه اولین اجلاس"محبان اهل بیت و مسأله تکفیریها" گفت:اسلام علاوه بر اینکه ظرفیت پذیرش همه مسلمانان را دارد، ظرفیت پذیرش غیر مسلمانان و بلکه انسانیت را نیز دارد.

وی ادامه داد:سالهای سال است که به دلیل نسبت دادن اندیشه های نادرست به اسلام و مسلمانان، تفرقه و اختلاف در بین امت رسوخ کرده است و متأسفانه برخی از مسلمانان به کشتار و تکفیر یکدیگر می پردازند که باید جلو آن را گرفت.

تیسیر الخطیب گفت:دشمن صهیونیستی و قدرتهای امپریالیستی در سالهای گذشته به این نتیجه رسیده اند که دیگر با جنگ نمی توانند دستاوردهای استراتژیک به دست آورند و به اهداف خود برسند،بنابراین تلاش کرده اند تا با کاشتن بذر فتنه در میان امت، از آن به عنوان نیروی ضربتی استفاده کنند، تا عمر رژیم صهیونیستی را طولانی کنند.

نظر شما