شناسهٔ خبر: 22660096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع):

فعالیت 22 شرکت دانش بنیان و 6 مرکز رشد در خراسان رضوی با مشارکت بسیج

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در امور اقشار بسیج ضمن اعلام این مطلب که 22 شرکت دانش بنیان و 6 مرکز رشد در استان خراسان رضوی وجود دارد اظهار کرد: در بعد بیرونی نیز اثرگذاری بسیج در سطح جامعه و همچنین جامعه سازی که یکی ازمراحل تحقق انقلاب اسلامی است، مورد نطر می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی سالاری جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در امور اقشار بسیج در گفتگو با طرقبه نیوز؛ اظهار کرد: اعتلای فرهنگی اجتماعی بسیج تقویت بسیج از درون و برون است.

وی با اشاره به اینکه از درون بسیج تقویت بنیه فرهنگی مورد نظر است افزود: در بعد بیرونی نیز اثرگذاری بسیج در سطح جامعه و همچنین جامعه سازی که یکی ازمراحل تحقق انقلاب اسلامی است، مورد نطر می باشد.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در امور اقشار بسیج گفت: در بعد اعتلای درونی بسیج مسائل اخلاقی، معنوی، اجتماعی و اعتقادی مورد نظر است و تمام مسائلی که بسیج را مجموعه ای توانمند و پویا و مؤثر قرار دهد.

وی افزود: در بعد بیرونی اعتلای بسیج در جامعه دارای اهمیت است که خدمات اجتماعی و مسائلی که می تواند به تحقق آرمان های الهی در جامعه کمک کند مورد نظر است.

 جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: نگاه برونی برگرفته از بیان مقام معظم رهبری است که فرمودند بسیج باید پیش رونده باشد تا بتواند پیش برنده باشد.

وی افزود: بسیج باید خودش متحول و شاداب باشد و استحکام درونی داشته باشد تا جامعه ای را در طراز انقلاب هدایت کند.

سالاری با اشاره به رهنمود بسیج نسبت به توانمند فرهنگی بیرونی و درونی جامعه خاطرنشان کرد: بسیج اگر در بعد درونی موفق نباشد نمی‌تواند در ابعاد بیرونی اهداف خودش را پیش ببرد..

وی افزود: بخش دیگری از فرهنگ بسیج که بنا به فرموده امام خامنه ای باید اعتلا یابد، اعتلای بسیج در سطح جامعه است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه یکی از پایه های اقتصادمقاومتی اقتصاد دانش بنیان است گفت: اقتصاد دانش بنیان یعنی تشکیل مراکز رشد، تولید علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان که با خلاقیت و ابتکار بتواند عرصه های مورد نیاز جامعه و اقتصادی را تقویت کند.

وی افزود: در بسیج در تمام ابعاد به آن پرداخته شده و موضوع علمی یکی از موارد رشد و جلوه های بسیج در بخش های بیرونی است.

 سالاری ضمن اعلام این مطلب که 22 شرکت دانش بنیان و 6 مرکز رشد در استان خراسان رضوی وجود دارد اظهار کرد: این مراکز در راستای تولید علم و خدمات علمی بر اساس تفاهم نامه بسیج و وزارت تعاون به صورت مشارکتی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما