شناسهٔ خبر: 22659853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی:

پیروزی مسلمانان در سرنگونی داعش تحلیل و تبیین شود

R41363/P1486/S6,53/CT11

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به نابودی داعش گفت: نابودی داعش پیروزی مهمی برای مسلمانان است که جا دارد ابعاد این پیروزی و دستاورد مهم آن تحلیل، تبیین و تشریح شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار احمد وحیدی ظهر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری سپاه استان بوشهر با تبریک پیروزی مسلمانان در مقابل با جبهه کفر اظهار داشت: سخت‌ترین توطئه علیه جریان الهی، آرمانی، معنوی برگرفته از انقلاب اسلامی طراحی شده بود که پیروزی مهمی نصیب مسلمانان شد.

وی، با تاکید بر تبیین پیروزی مسلمانان در مقابله با تروریست‌ها افزود: در نابودی داعش، پیروزی مهمی نصیب مسلمانان شد که جا دارد ابعاد گوناگون آن تشریح و تبیین تا مشخص شود چه دستاورد مهمی حاصل شده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بیش از 40 سال در حال مبارزه و جهاد علیه کفر است خاطرنشان کرد: حاصل این مبارزات مهم، پیروزی‌های شگفت‌انگیز بود که تعیین کننده مسیر تاریخ است.

سردار وحیدی با اشاره به اینکه  ملت‌ها و مردان بزرگ نگارنده تاریخ هستند گفت: تاریخ بدست ملت‌ها و مردان بزرگ نگاشته می‌شود و آنگاه که اراده‌ها به جوشش درمی‌آید و  بر اساس فکر بلند و صحیح، حرکتی همه جانبه‌‌ای آغاز و مبدا تحولات مهمی می‌شود که اکنون ملت ایران در بطن این تحولات است.

وی با بیان اینکه اتفاقی بزرگ در مسیر بشری در حال شکل‌گیری است افزود: ظریف اندیشان و نازک‌پنداران که از دور این صحنه‌ها مشاهد می‌کنند به خوبی درمی‌یابند که اتفاقی بزرگ در مسیر تاریخ بشری روی داده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، پیروزی اخیر جبهه مقاومت توسط فرمانده دلاور و پرافتخار سردار سلیمانی را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: این پیروزی، یکی از آن قله‌های باشکوه است که باید همه به خود ببالیم و افتخار کنیم که چنین فرماندهانی در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم که توانست دنیای کفر را شگفت‌زده کند.

سردار وحیدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که چنین اتفاقی در نابودی داعش رخ داد افزود:در آخرین سنگر در «البوکمال» سوریه که  آمریکایی‌ها و تروریست‌ها و فرمانده‌های آنان حضور داشتند و کمک‌هایی به آنها می‌شد باور نمی‌کردند چنین اتفاقی به این ترتیب رخ دهد.

وی، با بیان اینکه دشمنان برنامه 30 ساله برای بحران‌زایی در منطقه تدوین کرده بودند گفت: دشمنان برای فرسودن هر چه بیشتر توان مسلمانان و جبهه‌های مقاومت  برنامه 30 ساله برای بحران‌زایی منطقه طراحی کرده بودند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، با بیان اینکه سلسله پیروزی‌های مسلمانان ادامه دارد خاطر نشان کرد: پیروزی‌ها تصادفی رخ نمی‌دهد بلکه این پیروزی‌ها مبتنی بر مبنای نظری عمیقی است که این تفکر سبب تشکیل دهنده بسیج  شد.

سردار وحیدی با بیان اینکه عمق ارزش‌های بسیج تاکنون تحلیل و تبیین نشده تاکید کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم عمق ارزش‌های بسیج، آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خواست دارد  بشناسیم، تبیین و تحلیل کنیم.

وی با بیان اینکه ریشه بسیج در قرآن کریم قرار دارد تصریح کرد: بسیج شجره طبیه‌ای است که ریشه در قرآن دارد و  این پیروزی‌ها  بر گرفته نگاه بسیج است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، جهاد علمی را یکی از موارد مهم در حوزه بسیج دانست و افزود: استفاده از همه ظرفیت‌ها در این جهاد مورد توجه قرار داده می‌شود و توانمندی‌ها ارتقا می‌یابد و جهاد علمی شکل می‌گیرد.

سردار وحیدی با بیان اینکه جهاد در مقابل دشمن شکل می‌گیرد گفت: در غرب علم به عنوان یک ابزار تسلط و به کنترل درآوردن کشورها  محسوب می‌شود که البته مبنای این علم، تفکر سکولاریزم در ضدیت با دین و خدا و معنویت است.

وی بیان کرد: ما در علم امروز بر اساس جهان بینی الهی و جهان بینی اسلامی به جهان نگاه می‌کنیم که علم نه تنها در خدمت رفاه  است بلکه  در ارتقا انسان نقش آفرینی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما