شناسهٔ خبر: 22659846 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

پیام مدیر جامعه الزهرا درپی دستاورد بزرگ جبهه مقاومت

مدیر جامعه الزهرا(س) با صدور پیامی دستاورد بزرگ جبهه مقاومت در پایان دادن به سیطره داعش در منطقه را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا (سلام الله علیها) در بیانیه ای پیروزی جبهه مقاومت را تبریک گفت.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم (محمد/۷)

خدای متعال را بی حد و حصر و عدد شاکریم که بار دیگر نصرت خویش را به مجاهدان فی سبیل الله و مدافعان حریم اهلبیت عصمت و طهارت(ع) ارزانی داشت و جهان معاصر به ویژه امت اسلامی را از فتنه سیاه و توطئه‌ پیچیده استکبار جهانی که با همکاری مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب به ویژه حکام آل سعود ایجاد شد نجات بخشید.

 پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر شجره خبیثه‌ داعش نشان داد تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب، «مقاومت» با راهبرد مردمی و بهره مندی از تفکر و فرهنگ بسیجی در خط مقدم مبارزه است که حضرت امام(ره) سی و هشت سال قبل در چنین ایامی با تاسیس شجره طیبه بسیج بنا نهاد و امروز برای چندمین بار صدق این ادعا و نقش بی بدیل آن  به اثبات رسید.

پیروزی غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در دفع تهدید دشمنان اسلام، مرهون توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین(س)، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فتوای تاریخی مرجعیت بزرگوار حضرت آیت الله العظمی سیستانی و از جان گذشتگی شهیدان «مدافع حرم» و مجاهدت خالصانه دلاورمردان عرصه پیکار به ویژه سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

جا دارد امروز که قلب مبارک حضرت ولیعصر (عج) از فتح لشکریان اسلام خرسند است، مقاومت و صبر زینبی مادران و همسران شهدای این فتنه بزرگ را که نقشی بزرگ در این پیروزی و دفاع مقدس داشته اند را ارج نهیم و به ارواح طیبه شهدای بزرگوار مدافع حرم بهترین درودها و خالصانه ترین ارادت‌های خود را تقدیم کنیم.

به امید فتح یکایک سنگرهای کلیدی جهان استکبار با دستان مبارک همه ملل مظلوم جهان ان شاءالله .

سیدمحمود مدنی

مدیرجامعه‌الزهراء(سلام الله علیها)

/۹۲۴/د۱۰۳/ج

نظر شما