شناسهٔ خبر: 22659736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شعار جامعه ورزش در این روزها

کرمانشاه تنها نیست، کنار هم هستیم

این روزها گود اصلی مبارزه شاهد حضور بزرگان و قهرمانان ورزشی است که نه پیر می‌شناسد و نه جوان، همه وارد گود اصلی مبارزه شده‌اند و به معنای واقعی کلمه آن را به واقعیت تبدیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای شمال، ساعت‌ها از حادثه تلخ زلزله در غرب کشور می‌گذرد، حادثه‌ای که نه فقط دل مردم ایران را بلکه کل جهان را آزرد اما چیزی که مرا بیشتر از هر چیز دیگری به نگاشتن این گزارش برداشت حضور بزرگ جامعه ورزش کشور بوده است.


بزرگان و قهرمانانی که یادشان نرفته همین مردم بودند که دعا خیر آن‌ها پشت راهشان بوده و برای پیروزی، سربلندی و موفقیتشانم یک صدا دعا می‌کردند.

ساعت‌ها از وقوع آن حادثه تلخ می‌گذرد اما شاهد آنیم که سیل حضور مردم بویژه جامعه ورزش برای کمک و جمع‌آوری وسائل و کالاهای مورد نیاز بیشتر و بیشتر می‌شود، استادیوم‌ها، ورزشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و همه اماکن ورزشی به سرعت در این فصل سرما در همان ساعات اولیه مأمن امنی شد برای بازماندگان حادثه تلخ.

"اتحاد"، "همدلی"، "همیت"، "باهم بودن" و در یک کلام "کرمانشاه تنها نیست" شعار ورزشی‌ها شده و این را به عمل نیز ثابت کردند.

امروز کرمانشاه حرف اول و آخر را می‌زند

از فوتبالی‌ها تا طلایه داران المپیک و پارالمپیک، خانواده بزرگ ورزش کشتی، وزنه برداری، بدنسازی و پرورش اندا؛ مربیان، داوران، پیشکسوتان همه و همه ورزشی‌ها در کنار سایر آحاد مردم دست به دست هم داده‌اند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی و مدال‌هایی که با خون و دل و با دعای خیر همین مردم بدست آمده را به حراج گذاشته تا مرهمی بر زخم‌های این مردم داغدار شود.

گلریزان بماند، حراج پیراهن و عصا بماند و هزاران کمک و جمع آوری کاهالا و اقلام مورد نیاز بخشی از کارهایی که برای ثبت این کار بزرگ، کوچک باشد.

در این میان شاهد حضور پرشور مردم انقلابی و حماسه ساز شهرستان محمودآباد نیز بودیم، مردمی که در حرف نه بلکه به عمل همیشه ثابت کردند و باز حماسه‌ای دیگر را به ثبت رساندند.

در بین حضور پرشور مردم از تمام اقشار و گروه‌ها شاهد حضور چهر‌های ورزشی در محمودآباد بودیم.

حسن خسروی قهرمان پرورش اندام جهان که سال‌هاست در سطح اول رقابت‌های جهانی برای کشوری افتخار آفرینی کرده است با مردم داغدار کرمانشاه ابراز همدردی کرده، زور بازوهای خود را در قالب کمک رسانی به هموطنان حادثه دیده به نمایش گذاشته و نشان داد که مرام تختی مسلک جوانان این مرز و بوم شده است.

همچنان که قهرمانان ورزشی این دیار در تکاپوی کمک به مردم کرمانشاه هستند. برخی از هیأت‌های ورزشی با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود کمک‌های زیادی به آسیب دیدگان کردند و هنوز پیگیر احتیاجات مردم کرمانشاه هستند تا در روزهای سرد و سخت زمستان مردم شریف و مصیبت زده کرمانشاه سختی‌های کمتری احساس کنند.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما