شناسهٔ خبر: 22659598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

داعش تمام شد اما حرف های بعضی ها یادمان نمی رود / بغضی که تا ابد در سینه ما باقی می ماند

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی جهان نيوز، سید مهدی سیدی:داعش تمام شد. سردار حاج قاسم سلیمانی در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری، نوشت:
«حقیر به عنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرتعالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال، آخرین قلعه داعش، با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می کنم.»

داعش در این شش سال مکافات زیادی برای نسل انسان به وجود آورد. درست از همان موقعی که با ادعای «خلافت اسلامی» قتل و غارت را شروع کرد، تا به امروز بیش از 30 هزار نفر از 86 کشور دنیا را به خود جذب و سازماندهی کرده و به محاسبه سردار سلیمانی بیش از 500 میلیارد دلار خسارت مادی برجای گذاشته است.

شاید با نرخ رشد و توسعه جغرافیای داعش، هیچکس گمان نمی برد که این حرکت روزی از حرکت باز بماند و به زودی خفه شود.

آمریکا در مقام مدعی نجات جهان و زیر ماسک صلح و پیشرفت جهانی، خود سبب ساز و منعقد کننده نطفه داعش بوده است. انتشار اسناد گوناگون این ادعا را به طور صد در صد تأیید می کند. هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در کتابش با عنوان «گزینه های دشوار» می نویسد: من به 112 کشور جهان سفر کرده بودم و با برخی از دوستان این توافق حاصل شد تا به محض اعلام تأسیس داعش، این گروه به رسمیت شناخته شود، اما ناگهان همه چیز فروپاشید.

اما یادمان نمی رود و نباید یادمان برود که در این سال ها رسانه های در اختیار جبهه لیبرال غربی، در وطن ما کم نبوده اند که از آب گل آلود داعش، برای طمع ورزی های خود ماهی گرفته اند. شاید لازم باشد یک کتاب قطور هزار صفحه ای، از رپرتاژهای خبری و تحلیلی این روزنامه ها و سایت ها، شیرازه بندی شده و در اختیار عموم قرار داده شود، تا همگان بدانند در طول این چندسال، سربازان وطنی غربی، چه تحلیل های خطرناک و بی مایه ای را تولید و توزیع کرده اند. چه حمله ها که به سیاست های ضداستکباری نظام اسلامی ایران صورت گرفت و چه فحاشی ها که به ساحت خونین مدافعان حرم روا داشته شد.

دگراندیشان بسیاری در طول این سال های ترور و خشونت، تلاش کردند رفتارهای داعش را منبعث از دین بدانند و به زور تحلیل های تکراری و عوام فریبانه، به ملت بفهمانند که اگر شما هم می خواهید به دام خشونت گرفتار نشوید، از اعتقادات محکم دینی خود توبه کرده و به جریان لیبرال و «اصحاب ولنگار اندیشه» بپیوندید.

این ها از یاد رفتنی نیست و چون بغضی جاودان در سینه نسل جوان و انقلابی باقی خواهد ماند.

نظر شما