شناسهٔ خبر: 22659547 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وعده یک فرمانده ارتش به مردم زلزله‌زده

سیاست > نظامی - ایلنا نوشت: فرمانده تیپ ۳۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۳۵ در اولین ساعات بعد از حادثه زلزله در منطقه حضور پیدا کرد و تا زمانیکه مردم سرپل ذهاب به ما نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم.

صاحب‌خبر -

امیر خوش‌کنار گفت: کارکنان تیپ ۳۵ واکنش سریع در همان ساعات اولیه تعداد ۵۵ نفر از کسانیکه در زیر آوار بودند را زنده خارج کردند، تعداد ۱۰۶ نفر را به صورت زمینی با آمبولانس‌ها و خودرو‌هایی که در اختیار داشتیم به بیمارستان منتقل کردیم و تعدادی زیادی از عزیزان که در زیر آوار بودند و متاسفانه جان باختند را خارج کردیم و تحویل خانواده‌های آنها دادیم.

سرتیپ دوم مراد خوش کنار تصریح کرد: درحال حاضر در خصوص اسکان عزیزان حادثه دیده به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستیم ‌و در این مسیر کوچکترین خستگی را احساس نمی‌کنیم و تا زمانی که مردم به آرامش برسند و به ما نیاز داشته باشند در کنارشان خواهیم بود.

فرمانده تیپ ۳۵ واکنش سریع گفت: مهمترین مسوولیت ما در این روزها تامین امنیت است و از همان ابتدا در این حوزه وارد عمل شدیم و شهر و محله‌ها را در اختیار گرفته و کاملا به منطقه مشرف هستیم و منطقه به صورت شبانه روزی تحت واپایش تیپ ۳۵ واکنش سریع است .

وی در خصوص بارندگی اخیر نیز گفت : متاسفانه بارندگی زندگی مردم را دچار مشکل کرد ولی به لطف خدا و همت ارتش و دیگر نهاد‌ها در حال واگذاری کانکس ها به مردم هستیم که تا کنون چند منطقه تحت پوشش قرار گرفته است .

فرهنگ بسیجی مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است

ایسنا نوشت؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفته بسیج، در بیانیه‌ای تاکید کرد: فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

در این بیانیه‌ با تبریک سی و هشتمین سالروز تشکیل نیروی مقاومت بسیج به آحاد بسیجیان ولایت‌مدار،تصریح کرد شده است: سازمان بسیج مستضعفان که با تدبیر و ‍ژرف نگری امام خمینی (ره) تشکیل شد، در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبه ای شد که ملت ایران را از گردنه‌های پر خطر عبور و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد.

حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می دهد عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی 8 ساله و فتنه‌ سال 88 بر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ماندگاری این شجره طیبه موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه گران و سلطه پذیران؛ امروز نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه‌های مقابله با تروریست های تکفیری به منصه‌ی ظهور رسانیده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند، از حماسه آفرینی آنان و خانواده شهدای معظم بسیج که در دوران دفاع مقدس با بذل جان، نهال انقلاب را آبیاری کردند،تجلیل و برای این استوانه های نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

29212

نظر شما