شناسهٔ خبر: 22659465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی خبر داد

اعزام تفتیان به اردوی آماده سازی دو ماهه در کشور فرانسه

مشهد- رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: حسن تفتیان دونده خراسانی کشور جهت حضور در چند رویداد بین المللی و آماده سازی هرچه بیشتر عازم اردوی آماده سازی کشور فرانسه شد.

صاحب‌خبر -

امیرعلی سعادتمند در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین وضعیت حسن تفتیان دونده خراسانی تیم ملی اظهار کرد: رکورد دار دوی ۱۰۰ متر ایران با هدف آماده سازی برای حضور در رقابت های دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا در تهران و بازی های آسیایی جاکارتا، به فرانسه اعزام شد. 

وی افزود: تفتیان در این اردوی  دو ماهه تمرینات خود را زیر نظر گی‌اونتانون دنبال خواهدکرد و مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا در تهران و بازی‌های آسیایی جاکارتا، مهمترین تورنمنت‌هایی‌ست که تفتیان در ماه‌های آتی در آن‌ها شرکت خواهدکرد. 

سعادتمند خاطرنشان کرد: فدراسیون دوومیدانی کشورمان با مدیریت آقای کیهانی توانسته به این امر به خوبی توجه کند و بستر و شرایط مناسبی برای پیشرفت و آماده سازی مدال آورن و استعداد های این رشته فراهم شده است. 

رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر کمیته برنامه ریزی قهرمانی جوانان آسیا، قهرمانی جوانان جهان، المپیک نوجوانان آسیا، نوجوانان المپیک جهانی آرژانتین، بازی‌های آسیایی اندونزی و داخل سالن آسیایی تهران در هیات دوومیدانی خراسان رضوی تشکیل شده و ورزشکاران برای حضور در این مسابقات در حال آماده سازی هستند. 

وی تصریح کرد: با کمک همکارانم در هیات، ورزشکارانی که شانس کسب مدال در این مسابقات را دارند شناسایی کردیم و زیر نظر مربی در حال تمرین هستند، همچنین برای حمایت بیشتر از این ورزشکاران هزینه‌ای به عنوان حقوق به آن‌ها داده خواهد شد تا بتوانیم با این حمایت فضای تمرینی مناسبی را برای آن‌ها فراهم کنیم. 

سعادتمند افزود: ساخت و نصب تارتان پیست استاد صابری، تکمیل پیست دوومیدانی تربت حیدریه، پیگیری تکمیل پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی ثامن و همچنین تعویض روکش تارتان سالن استاد باغبانباشی ظرفیت دوومیدانی خراسان رضوی را چندبرابر خواهد کرد و می‌توانیم در سطح بین المللی حضور فعال داشته و شاکله اصلی تیم ملی را در بخش‌های مختلف تشکیل دهیم. 

رئیس هیات دوومیدانی خراسان یادآور شد: دوومیدانی خراسان رضوی عناوین مختلف ملی و بین المللی برای استان کسب کرده و ورزشکاران نامداری مانند حسن تفتیان را در خود جای داده است، این رشته ورزشی‌ می‌تواند بیش از پیش برای خراسان رضوی افتخار آفرین باشد اما در این مسیر باید برخی سخت‌افزارها فراهم شود تا فضایی برای برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌ها و همچنین تمرین ورزشکاران و قهرمانان وجود داشته باشد.

نظر شما