شناسهٔ خبر: 22659403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس مهاباد

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،محمدی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد درجلسه ستاد بحران شهرستان گفت: مانور سراسری زلزله با همکاری ادارات و ارگانهای مربوطه در همه مدارس شهرستان اجرا می شود که در یک مدرسه به صورت نمادین برگزارخواهد شد.

در این مانور همه آموزشهای لازم وایمنی قبل از زلزله و حین و بعد از زلزله به دانش آموزان برای انجام واکنش درست و به موقع در زمان وقوع زلزله داده می شود.

شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد هم گفت: باید آموزشهای مواقع بحران و انجام اقدامات اولیه در این مواقع به همه مردم ارائه شود و همه دستگاههای خدمت رسان هم باید به این امر کمک کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد هم گفت: در راستای اجرای این طرح اکیپ های هلال احمر با حضور در مدارس به دانش آموزان موارد ایمنی را آموزش خواهند داد.

مؤمن پور افزود: جمعیت هلال احمر درطول سال نیز با اجرای دو طرح خادم و دادرس در مدارس هشدارهای لازم را به دانش آموزان ومربیان مدارس خواهد داد. 

سرهنگ ظهیریان فرمانده انتظامی مهاباد هم در این نشست از آمادگی دستگاههای انتظامی و امنیتی مهاباد در زمان وقوع بحران خبر داد و گفت: نیروهای انتظامی مهاباد برای مقابله با بلایای طبیعی همیشه در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/ع

نوزدهمین مانورسراسری زلزله و ایمنی هشتم آذر اجرا می شود

نظر شما