شناسهٔ خبر: 22659261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی :

امروز سنگر اصلی بسیج حوزه تولید و صادرات اشتغال محور است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه های افتخار آفرین ایران اسلامی، گفت:بسیج علاوه بر اینکه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی بوده ، باید در عرصه تولید نیز بصورت جهادی شرکت کند و امروز سنگر اصلی بسیج حوزه تولید و صادرات اشتغال محور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،همایش هفته بسیج ، افتتاح پایگاه بسیج خواهران و تجلیل از خانواده شهید کارکنان شرکت ایران ترانسفو با حضور  قاسم محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) ، حجت الاسلام نجم الدین فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان ،  فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و دکتر فتحی پور مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو برگزار شد.

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج گفت : امروز مسئله اصلی کشور ایران اقتصاد بوده و خط مقدم اقتصاد تولید و صادرات محصولات با کیفیت است و بسیجیان شرکت ایران ترانسفو توانسته اند در این امر مهم حضور داشته باشند .

احمدی با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه های افتخار آفرین ایران اسلامی افزود : بسیج علاوه بر اینکه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی بوده ، باید در عرصه تولید نیز بصورت جهادی شرکت نماید و امروز سنگر اصلی بسیج حوزه تولید و صادرات اشتغال محور است  .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره تولید و اشتغال گفت : برای نجات اقتصاد کشور باید از تولید هدفمند حمایت کنیم تا به یک جهش صادراتی ویژه دست یابیم و با تولید و صادرات مسئله اشتغال نیز حل خواهد شد .

وی در ادامه افزود : برای ایجاد هر شغل باید بطور متوسط مبلغ 250 میلیون تومان سرمایه گذاری شود و تولیدی باید حمایت شود که صادرات محور  و قابلیت رقابت با محصولات برتر جهان را داشته باشد و اگر برعکس این عمل شود پول و سرمایه هدر خواهد رفت.

 احمدی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه شرکت ایران ترانسفو گفت : این شرکت از جهت تولید صادرت محور که قابلیت رقابت با بهترین برندهای دنیا را دارد برای استان و حتی کشور ما اهمیت دارد و باید حمایت شود و امروز ماموریت و وظیفه هر یک از کارکنان و بویژه کارکنان بسیجی این شرکت تلاش در جهت افزایش بهره وری می باشد .

انتهای پیام /

نظر شما