شناسهٔ خبر: 22659157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از پاتوق کتاب بیرجند بازدید کرد

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از پاتوق کتاب بیرجند بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاتوق کتاب بیرجند اظهار کرد: کتاب خوب و مفید اهمیت زیادی دارد که عرضه کتاب برای مخاطب نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: از این رو باید کتبی که در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود کتبی مفید برای خوانندگان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خوب بودن کتاب چند شاخصه دارد، تصریح کرد: یکی از شاخصه‌ها نویسنده کتاب است که باید به این موضوع توجه زیادی شود چرا که برخی نویسندگان گاهی براساس اغراض شخصی مطالبی می‌نویسند.

عبادی با اشاره به اینکه کتاب چیزی است که نمی‌توان به صورت مطلق از آن تعریف کرد، گفت: کتابی مفید است که نویسنده آن دارای ایمان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین کتب در بخش کودک و نوجوان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که کتاب‌های آموزشی و تربیتی در این بخش حتی از بخش حوزه و دانشگاه هم مهم‌تر است.

عبادی تاکید کرد: در پاتوق کتاب باید آثار اساتیدی مانند آیت‌الله مطهری و علامه طباطبایی در دسترس بوده  و مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: یکی از بخش‌های دیگری نیز که از اهمیت زیادی برخوردار است بخش خانواده است چرا که خانواده یک بنای با قداست است که آسیب‌های زیادی ممکن به آن نفوذ می‌کند.

نظر شما