شناسهٔ خبر: 22658196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

متفکران اسلامی با روشنگری، تفکر سیاه وهابیت و تکفیر را رسوا کنند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی اعلام پایان سیطره داعش بر کشورهای عراق و سوریه پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا در متن این پیام آمده است:

پایان سیطره سباه، خونین و خیانت‌بار داعش بر کشورهای عراق و سوریه نوید بخش آغاز فصل جدیدی از تحولات درخشان در منطقه و جهان است. این طلوع مجدد اسلام ناب و مقاومت اسلامی به برکت خون شهدایی است که مظلومانه و مقتدرانه در برابر وحشی‌ترین گروه تروریستی جهان به جهاد پرداختند و پرچم کفر داعشی را سرنگون کردند.

داعش، جبهه النصره و سایر گروه‌های خبیث، مزدور و تروریستی تکفیری وابسته که در ذسیل چتر حمایت آشکار آمریکا، اسرائیل و همپیمانان آن‌ها در منطقه رشد و توسعه پیدا کرده بودند، در طول چندین سال فساد و خونریزی در سوریه و عراق فجایعی سهمگین و غیرقابل تصور به بار آوردند.

امروز ثمره مقاومت و جهاد رزمندگان اسلام در سوریه و عراق، این وحشیان کافر را به جهنم سوزان عذاب الهی فرستاده است.

حشدالشعبی مقاوم و معتقد، حزب‌الله قهرمان و سبد مقاومت جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، فاطمیون افغانستان، زینیون پاکستان، حیدریون عراق و سپاه همیشه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، مقتدرانه در کنار ارتش عراق و سوریه چنان پیروزی بزرگی را برای جهان اسلام رقم زدند که خشم و زبونی داعش و حامیانشان را برانگیخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک این پیروزی شادی‌آفرین به تمام ملت‌های منطقه و به خصوص مردم مظلوم عراق و سوریه؛ از نقش موثر و حیاتی مرجعیت شیعه حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی "دامت برکاته" تقدیر کرده و اعلام می‌دارد که مدیریت راهبردی و امام‌گونه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در کنارخلوص و ولایتمداری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نقش اساسی و مهم در تحقق این پیروزی بزرگ داشته است.

اکنون وظیفه مهم و حیاتی علما و متفکران اسلامی ایجاب می‌کند با روشنگری و آگاهی‌بخشی، تفکر سیاه و باطل وهابیت و تکفیر را رسوا نمایند و به معرفی اسلام ناب محمدی (ص) و تفکر جهادی اسکتبار ستیزی در جوامع اسلامی و انسانی بپردازند، تا مسلمانان و آحاد بشریت را برای مواجهه با نقشه‌های شوم استکبار جهانی آماده سازند.

باشد که شر این شجره خبیثه برای همیشه از جهان کوتاه شود.

انتهای پیام

نظر شما