شناسهٔ خبر: 22658052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدامات بسیج در عرصه ی سازندگی چشمگیر است

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه ی سازندگی گفت:‌بسیجیان در خدمت به محرومان گام‌های ‌ارزنده‌ای برداشته‌اند‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله نوری همدانی،مرجع تقلید شیعیان، ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با تبریک هفته ی بسیج و مقاومت به محضر حضرت ولی‌عصر و مقام معظم رهبری اظهار کرد: این فتح و پیروزی‌ها یقیناً کار خداست که به دست توانمند نیروهای مؤمن و انقلابی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود، چراکه آنان عهد و ایمان نمی‌شناسند و غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به‌جایی نمی‌برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج ابراز کرد: خدمات بسیج در تمامی عرصه‌های نظامی، فرهنگی و غیره بسیار بالاست.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه سازندگی اظهار داشت: الحمدالله بسیجیان در خدمت به محرومین گام‌های خوب و ارزنده‌ای برداشته‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر عنوان کرد: بسیج در مناطق زلزله‌زده نیز با تأسی به مقام معظم رهبری فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

وی بسیجیان را لشکر امام عصر (عج) خوانده و تصریح کرد: شما بسیجیان که سربازان امام زمان هستید، باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.

مرجع تقلید شیعیان در پایان تأکید نمود: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی‌اش تمام‌شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز نموده و نصب العین قرار دادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.

انتهای پیام/ش

دیدار سردار غیب پرور با آیت الله نوری همدانی

نظر شما