شناسهٔ خبر: 22656862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گل‌محمدی: به آینده امیدواریم/ نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز کفت: شک ندارم روزهای خوبی در انتظار تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت اظهار کرد: وضعیت ما در جدول، خوب نیست و بازی فردا برایمان از نظر امتیازی حساس است. گرفتن سه امتیاز برای ما حیاتی محسوب می‌شود و تمام توانمان را باید بگذاریم. فقط کسب سه امتیاز می‌تواند هدف ما باشد. تیم سپیدرود هم در بیرون از خانه نتایج بدی نگرفته است و با سیستم دفاعی ظاهر خواهد شد. از بازیکنانم می‌خواهم بازی مبتنی بر منطق انجام دهند. حق اشتباهی نداریم و نباید اشتباهات بازی قبل را تکرار کنیم. امیدوارم با کسب سه امتیاز وضعیتمان را بهتر کنیم. در لیگ نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما نسبت به کیفیت بازی‌هایی که کرده ایم باید امتیازهای بیشتری می‌گرفتیم. این نقطه امید ماست. از هواداران می‌خواهم ناامید نشوند چون بازیکنان آینده داری داریم.

وی افزود: می‌دانم سرما و دوری راه ورزشگاه هواداران را اذیت می کند اما این بازیکنان نیاز به تشویق دارند. امیدوارم این اتفاق خوب فردا بیفتد و منتظر حمایت هواداران هستیم. یکی از نقاط قوت ما حضور آن‌هاست. بیشتر از هر زمان دیگری به هواداران احتیاج داریم. این قول را به هواداران می‌دهم که در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد. به این موضوع شک ندارم به شرطی که به هم اعتماد داشته باشیم. شک ندارم روزهای خوبی در انتظار تیم است. مشکلاتی از بابت مصدومیت ها و محرومیت‌ها داریم. یادم نمی‌آید که در دوازده بازی گذشته، تیم کاملی در اختیارمان بوده باشد. اما باعث شده است جوانان فرصت بازی بیشتری پیدا کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت مهدی کیانی توضیح داد: قبل از جام شهدا گفتند مشکل او حل خواهد شد اما فکر نمی‌کردیم مقابل سپاهان در اختیارش نخواهیم داشت. رایزنی‌های زیادی کردیم تا برگردد و فکر می‌کنم تا پایان نیم فصل او را نخواهیم داشت. این اجازه را ندادند تا به میادین برگردد.


گل‌محمدی درباره وضعیت چمن ورزشگاه تبریز نیز گفت: کیفیت چمن ورزشگاه روی کیفیت فنی ما تاثیر می‌گذارد. خودم امیدوار بودم هر چه پیش می رویم چمن بهتر شود اما اینگونه نشد و شاهد بودیم حتی تمرین تیم‌های لیگ یکی هم در این زمین برگزار می شد. ورزشگاه به این بزرگی که باید باعث افتخار مردم تبریزباشد روز به روز بدتر می شود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما با توجه به کیفیت بد چمن، می‌خواستیم بازی‌ها را در ورزشگاه اختصاصی خودمان انجام دهیم که آن هم نواقصی دارد و پولی نداریم آن‌ را برطرف کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما