شناسهٔ خبر: 22656785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه های کشور سفیران جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ نرم هستند

یاسوج- جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های داخلی، سفیران جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ نرم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر انصاری ظهر پنجشنبه در حاشیه برنامه زیارت قبور شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا در یاسوج افزود: رسانه ها، سربازان نظام اسلامی در خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند.

انصاری تصریح کرد: خوشبختانه رسانه های استان بسیجی هستند و ویژگی های بسیجی بودن را درک می کنند و اکثر رسانه های ما درک کرده اند و به رسالت بسیجی بودن خود عمل کرده اند.

انصاری بر تقویت فعالیت همه رسانه های استان در عرصه های مختلف جنگ نرم تاکید کرد و بیان داشت: انتظار است که رسانه ها تلاش مردم، امام خمینی (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب در چهار دهه ای که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد را در جامعه تبیین کنند و نسبت به بیان خدمات و توانمندی های نظام و انقلاب اقدام کنند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان گفت: اگر همه ما نگاهمان به کلام رهبری باشد، قطعا موفقیت ها و پیروزی های بیشتری به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به ضرورت محرومیت زدایی، اظهار کرد: محرومیت زدایی نیز از وظایف مهم سپاه و بسیج است و انتظار می رود که رسانه ها به این زحمات و تلاش ها بیشتر و بهتر بپردازند.

نظر شما