شناسهٔ خبر: 22656684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

فرمانده سپاه هشترود در یادواره شهدای فرهنگی؛

شهدای مدافع حرم در راه مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند/ رزمندگان اسلام تا خاموش شدن فتنه مبارزه خواهند کرد

سرهنگ احمد تقی پور گفت: مقابله با ظلم که رمز حقانیت شهدا است همیشه ادامه دارد و شهدای مدافع حرم در راه مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند و رزمندگان اسلام تا خاموش شدن فتنه مبارزه خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه هشترود ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان که با حضور مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده شهدا و بسیجیان در سالن عترت این شهر برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: تفاوت شهدا در نگاه به زندگی بود و آنجاست که در پیشگاه خداوند ارج و قرب پیدا می کنند.

وی ولایت پذیری را سفارش وصیت نامه اکثر شهدا دانست و اظهار داشت: ولایت پذیری به عنوان رکن اصلی دین و انقلاب از وصایای شهدا است.

تقی پور حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب را از دیگر موارد ذکر شده در وصایای شهدا دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم از دستاوردهایی که به خاطر آن خون های زیادی ریخته شده حفاظت کنیم.

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: جنگ دیروز در دفاع مقدس با سلاح ظاهری و توپ و تانک بود و با ایستادگی توانستیم در آن پیروز شویم ولی امروز جنگ ما جنگ تمام عیار رسانه ای و جنگی نرم در پوشش صلح است.

وی تاکید کرد: مقابله با ظلم که رمز حقانیت شهدا است همیشه ادامه دارد و شهدای مدافع حرم در راه مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند و رزمندگان اسلام تا خاموش شدن فتنه مبارزه خواهند کرد.

تقی پور بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت برخواسته از مکتب حقه تشیع است که راه انسان را روشن می کند و آتشی است که خرمن ظلم را می سوزاند.

وی اضافه کرد: برای هر معیار با ارزشی باید هزینه ای سنگین پرداخت و ما برای انقلاب اسلامی ، خون با ارزش جوانان مان را هدیه کردیم و باید امروز قدر این هزینه کردن را بدانیم.

فرمانده سپاه هشترود خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه های دینی انبیا، علما و شهدا هستند که روز قیامت شفاعت می دهند و همه ما مسئول و غیر مسئول وظیفه داریم به وصایای شهدا عمل کنیم.

نظر شما