شناسهٔ خبر: 22656509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

شانس پنج مدال برای پینگ پنگ بازان ایرانی در رقابت های جهانی پرتغال

پنج پینگ پنگ باز جوان ایرانی با صعود به مرحله یک چهارم رقابت های تنیس آزاد جهانی پرتغال، شانس کسب پنج مدال دربخش انفرادی برای کشورمان را افزایش دادند.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از فدراسیون پینگ پنگ، در ادامه مسابقات انفرادی دختران و پسران جوان در مسابقات آزاد جهانی پرتغال ، پنج جوان ایرانی در آستانه کسب مدال انفرادی قرار گرفتند.
پریناز حاجیلو ورزشکار نوجوان در رقابت های آزاد جهانی پرتغال؛ در بازی اول با قرعه استراحت روبرو شد. وی سپس موفق شد با پیروزی 4 بر یک برابر حریفی از بلژیک شد و به جمع هشت نفر برتر راه یافت تا امروز به برای صعود در جمع چهار نفر برتر به مصاف حیرف ازبکستانی برود.
هشید اشتری دیگر دختر ایرانی که در دور اول مرحله نهایی جدول انفرادی استراحت داشت در بازی نخست مقابل حریف هلندی بازی کرد و با شکست سه بر چهار برابر پینگ پنگ باز هلندی از دور رقابت ها کنار رفت.
فاطمه جمالی فر نیز بعد از قرعه استراحت در دور نخست موفق شد تنیس باز اسپانیایی را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و به جمع هشت نفر برتر راه یابد وی برای قطعی شدن مدال خود باید پینگ پنگ باز هلندی را شکست دهد.
شیما صفایی در بازی اول جدول نهایی انفرادی جوانان با نتیجه چهار بر یک ورزشکار پرتغالی را شکست داد و در دومین بازی با پیروزی نزدیک 4چهار بر سه مقابل رقیبی از کشور بلژیک به جمع هشت ورزشکار برتر جوانان راه یابد ، وی باید در برای ایستادن در جمع چهار نفر برتر مقابل پینگ پنگ باز تایلند بازی کند.
امین احمدیان جوان اول تنیس روی میز پسران ایران نیز پس از قرعه استراحت ، در نخستین دیدار به مصاف حریفی از ژاپن رفت و توانست با پیروزی چهار بر صفر به جمع هشت ورزشکار برتر راه یابد این رقابت ها راه یابد. وی باید برای صعود به جمع 4 ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال ، با حریفی از کشور ژاپن رقابت کند.
امیر رضا عباسی دیگر پینگ پنگ باز ایرانی با استراحت در بازی اول ، موفق شد در بازی دوم با نتیجه چهار بر صفر رقیبی از کشور میزبان را شکست داده و در جمع هشت بازیکن برتر بایستد و برای صعود و قعطی کردن مدال خود باید با حریف دیگری از کشور پرتغال رقابت کند.
حمید شمس نیز پس از استراحت در بازی نخست ، شکست مقابل حریف پرتغالی در بازی دوم را تجربه کرد و از ادامه مسابقات بازماند .
مسابقات آزاد جهانی پرتغال با حضور 156 ورزشکار از 22 کشور جهان آخرین میدان بین المللی معتبر جهت افزایش امتیازات رنکینگی ورزشکاران رده های سنی نوجوان و جوان سال 2017 در سطح جهان است.
در این مسابقات ورزشکاران رده سنی نونهالان نیز به رقابت می پردازند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما