شناسهٔ خبر: 22656071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی البرز در گفت‌وگو با تسنیم:

سرما و یخبندان شبانگاهی برای استان البرز پیش‌بینی می‌شود

R41451/P1377/S6,50/CT1

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: با ورود پرفشار هوای سرد و چگال از جمعه تا اواسط هفته بعد با کاهش دمای کمینه تا زیر صفر پدیده یخبندان فراگیر در دشت البرز مورد انتظار است.

صاحب‌خبر -

منصور رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه البرز مرکزی است که منطقه ما را در بعضی ساعات در حاشیه فعالیت خود تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: پی‌آمد این تحلیل و زش باد، بارش پراکنده باران و برف در بعضی مناطق و رعد و برق و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: با ورود پرفشار هوای سرد و چگال از جمعه تا اواسط هفته بعد با کاهش دمای کمینه تا زیر صفر پدیده یخبندان فراگیر در دشت البرز مورد انتظار است.

رحمانیان با بیان اینکه بعداز ظهر امشب و فرداشب در استان البرز سرمای شدید و یخبندان پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: آسمان البرز امروز ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: از مسافرانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی را دارند خواهشمندیم تمهیدات لازم را انجام دهند و با خود لباس گرم همراه داشته باشند.

رحمانیان افزود: سامانه هوای سرد تا هفته دیگر در استان وجود دارد و کاهش دمای هوا تا اواسط هفته دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما