شناسهٔ خبر: 22655494 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هوای سرد پیش روی مردم استان مرکزی

اداره کل هواشناسی استان مرکزی پیش بینی کرده هوا تا روز یکشنبه بین 8 تا 10 درجه سردتر شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ اداره کل هئاشناسی استان مرکزی  پیش بینی کرده  هوا تا روز یکشنبه بین 8 تا 10 درجه  سردتر شود.
به گزارش این اداره کل، سامانه ناپایداری که در دو روز گذشته موجب ناپایداری هایی در استان شده بود در حال گذر از مناطق مرکزی کشور می باشد.
هم اکنون از برخی از ایستگاه های هواشناسی استان همدان گزارش بارش های رگباری شده است و در برخی از ایستگاه های استان مرکزی نیز گزارش ابرهای همرفتی که مولد رگبارهای موقتی هستند مشاهده شده است.
بر این اساس در چند ساعت آینده در عمده مناطق استان شاهد هوای کمی تا قسمتی ابری خواهیم بود اما احتمال افزایش موقتی ابر و رگبار باران در برخی از مناطق استان بویژه مناطق غرب و شمال استان دور از انتظار نمی باشد. بتدریج از میزان ابرناکی از ساعات بعدازظهر کاسته خواهد شد.
همچنین از اواخر وقت امشب بار دیگر عبور یک موج تراز میانی جو بار دیگر موجب افزایش ابر در استان خواهد شد. از امروز با افزایش تدریجی فشار هوا و شمالی شدن جریانات جوی دمای هوا بتدریج تا روز یکشنبه کاهش خواهد یافت. پیش بینی می شود دمای هوا تا صبح یکشنبه بین 8 تا 10 درجه نسبت به صبح امروز کاهش یابد.

نظر شما