شناسهٔ خبر: 22654197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی هندوستان: ایران و هند فینال کبدی قهرمانی بانوان آسیا را برگزار می کنند

صاحب‌خبر -

'مینو ساهاجودوری' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کبدی هندوستان در بخش آقایان و بانوان از تیم های مدعی قهرمانی در جهان بوده و درسطح آسیا نیز حرف اول را می زند.
وی تصریح کرد: تیم ملی ایران اردوهای خوبی برگزار کرده و با به خدمت گرفتن یک مربی هندی، سطح تمرینات و کیفیت کار خود را افزایش داده است و امسال حریف ما در دیدار فینال خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کبدی بانوان هندوستان ادامه داد: سایر تیم ها نیز برای کسب مدال و سهمیه رقابت های جهانی به این مسابقات گام نهاده اند.
ساهاجودوری گفت: هندوستان در رده سنی پایه نیز تیم های خوبی دارد و بازیکنان امروز در تیم ملی بزرگسالان زمانی در رده پایه بازی کرده اند و امروز به عنوان ملی پوش حضور دارند.
وی افزود: سرمربی هندی تیم ایران و آشنائی او با روش های کاری و تیمی ما، کمی کار را برای ما سنگین می کند.
وی همچنین ایران و گلستان را دارای مردمانی خوب و میهمان نواز بیان کرد و گفت که 2 کشور هندوستان و ایران می توانند در کنار همکاری های ورزشی در زمینه های مختلف به همدیگر کمک کنند.
ساهاجودوری بیان داشت: گلستان استانی زیبا و سرسبز است و بدون شک میزبانی در چنین استانی برای همه تیم ها، در کنار حضور در یک تورنمنت بین المللی و رسمی می تواند یک سفر تفریحی و توریستی محسوب شود.
به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم آذر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز می شود.
براساس قرعه کشی در بخش مردان این رقابت ها تیم های هند، پاکستان، ژاپن ،عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند.
در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران ، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند.
این رقابت ها تا پنجم آذر به میزبانی استان گلستان ادامه دارد.
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و یکهزار و 75 روستا ساکن بوده واز اقوام و مذاهب مختلف هستند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما