شناسهٔ خبر: 22652670 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

زندگی نامه شهیدحقیقی

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، حماسه «دفاع مقدس» روزبه روز بالنده‌تر شد و چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن سربلند شودو دشمن را متقاعد کند که در محاسباتش دچار اشتباهی بزرگ شده است .در میان تمام دفاعیاتی که توسط انسان در برابر هجمه‌های گوناگون صورت می‌گیرد، مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین آنها دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست.

شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است. شما می توانید زندگی یکی از این شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

علی حقیقی در نیمه شعبان سال 1342 در یک خانواده مذهبی در ارومیه به دنیا آمد . علی حقیقی قبل از انقلاب نیز از همان اول حضور خود را در تمام رهپیمایی ها و تظاهرات و اجتماعات نمایان کرد و بعد از انقلاب ایشان در سال 58- 1357 با تشکیل هسته های آموزش و مقاومتی در مسجد ولیعصر جهت مقاومت و مبارزه با اشرار کوردل حضور فعال داشت سرانجام بعد از 2سال خدمت در سپاه ارومیه با سمت پاسدار وظیفه، در عملیات خیبر در منطقه جزایرمجنون مفقودالاثر شدند و دیگر بازنگشتند.

فرازی از وصیت نامه شهید حقیقی
بسم الله الرحمن الرحیم
حساب نکنید آنانکه در راه خدا کشته می شوند مردگانند بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند
با سلام بر امام زمان مهدی موعود . منجی عالم بشریت و با سلام بر خمینی بت شکن
بار خدایا پروردگارا این بنده روسیاه و کوچک خود که گناهانی بس زیاد به دوش دارد طلب عفو می کند و بهنرین و نزدیک ترین راهی که برای رسیدن به تو وجود دارد پیدا کرده و آن راه شهادت در راه توست.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما