شناسهٔ خبر: 22650226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

مسی و نیمکت نشینی ای که به خیر گذشت

هواداران بارسلونا عادت ندارند که لیونل مسی را روی نیمکت ذحیره ها ببینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، از ابتدای فصل مسی به غیر از بازی رفت یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر مورسیا در دیگر بازی ها به میدان رفته و استراحت نداشته است. دقیقا زمانی که کمتر کسی تصورش را داشت ، والورده تصمیم گرفت تا به بهترین بازیکن خود از ابتدا میدان ندهد. مقابل یوونتوس و در دیداری که حساسیت بالایی داشت، مسی کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

آخرین بار که مسی در یک بازی مهم لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان نرفته بود، به فصل 13-2012 بر می گردد که آبی اناری ها در نوکمپ با سه گل به بایرن باختند و حذف شدند. در لالیگا نیز یک سال پیش مسی برابر آلاوس کار را از روی نیمکت آغاز کرد و انجا نیز بلوگرانا بازنده شد.

 

 

 

 

نمایش بارسا امشب تا دقیقه 56 و زمانی که مسی وارد زمین شد، چنگی به دل نزد و حتی با ورود او به زمین نیز آبی اناری ها نتوانستند از حملات خود استفاده کنند و خوش شانس بودند که در دقایق باقیمانده گلی دریافت نکردند.

در هر صورت بارسلونا امشب با تساوی بدون گل توانست صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول را قطعی کند ولی نشان داد که یک خرید بزرگ در انتقالات زمستانی از نیازهای حیاتی این تیم است. امشب به نوعی ادعای دو روز یپش رئیس بارسا که گفته بود باید در زمستان خود را تقویت کنیم ثابت شد.

نظر شما