شناسهٔ خبر: 22650058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شانس مدال انفرادی برای ۵ نفر از جوانان ایرانی/ درخشش ایرانی ها در غربی ترین نقطه اروپا

در ادامه مسابقات انفرادی جوانان دختر و پسر در اپن جهانی پرتغال ، پنج جوان ایرانی در آستانه کسب مدال انفرادی قرار گرفتند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در ادامه مسابقات انفرادی جوانان دختر و پسر در اپن جهانی پرتغال ، پنج جوان ایرانی در آستانه کسب مدال انفرادی قرار گرفتند.
امین احمدیان جوان اول تنیس روی میز پسران ایران با استراحت در باری اول ، موفق شد با پیروزی ۴-۰ در مقابل رقیبی از کشور ژاپن به جمع هشت ورزشکار برتر راه یابد ، این ورزشکار سخت کوش می بایست فردا راس ساعت ۱۱.۴۵ به وقت محلی ، برای صعود به جمع ۴ ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال ، با حریفی از کشور ژاپن رقابت نماید . 
امیر رضا عباسی دیگر ورزشکار جوان ایرانی که با سبک خاص دفاعی حمله ای و راکت ترکیبی در مسابقات حاضر می گردد ، با استراحت در بازی اول ، موفق شد در بازی دوم با پیروزی ۴-۰ در مقابل رقیبی از کشور میزبان به جمع هشت ورزشکار برتر راه یابد ، این ورزشکار جویای نام می بایست فردا راس ساعت ۱۱.۴۵ به وقت محلی ، برای صعود به جمع ۴ ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال ، با حریفی دیگر از کشور پرتغال رقابت نماید . 
حمید شمس دیگر جوان ایرانی که در بازی اول استراحت داشته است ،  در بازی دوم با قبول شکست در مقابل رقیبی از کشور پرتعال ، از ادامه مسابقات بازماند . 
پریناز حاجیلو ورزشکار نوجوان و توانمند کشورمان که در بازی اول با قرعه استراحت روبرو شده بود ،  موفق شد با پیروزی ۴-۱ در مقابل رقیبی از کشور بلژیک به جمع هشت ورزشکار برتر جوانان دختر راه یابد ، این دختر جویای نام می بایست فردا راس ساعت ۱۱ به وقت محلی ، برای صعود به جمع ۴ ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال ، با حریفی از کشور ازبکستان رقابت نماید . 
مهشید اشتری دیگر دختر ایرانی که در دور اول مرحله نهایی جدول انفرادی استراحت داشته است ، با شکست نزدیک ۴-۳ (گیم‌ پایانی با‌ نتیجه ۱۲-۱۰) در مقابل رقیبی از کشور  هلند بازی را واگذار و از دور رقابت ها کنار گذاشته شد . 
فاطمه جمالی فر یکی دیگر از دختران جوان و سخت کوش کشورمان که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود  موفق شد با پیروزی ۴-۰ در مقابل رقیبی از کشور اسپانیا به جمع هشت ورزشکار برتر راه یابد ، این ورزشکار می بایست فردا راس ساعت ۱۱ به وقت محلی ، برای صعود به جمع ۴ ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال ، با حریفی از کشور هلند رقابت نماید . 
شیما صفایی دیگر ورزشکار نوجوان و جویای نام کشورمان که موفق شده بود در بازی اول جدول نهایی انفرادی جوانان  با نتیجه ۴-۱ بر ورزشکار جوان پرتغالی غلبه نماید ، موفق شد در دومین بازی با پیروزی نزدیک ۴-۳ در مقابل رقیبی از کشور بلژیک به جمع هشت ورزشکار برتر جوانان راه یابد ، این ورزشکار آینده دار می بایست فردا راس ساعت ۱۱ به وقت محلی ، برای صعود به جمع ۴ ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال ، با سید دوم مسابقات جوانان از کشور تایلند رقابت نماید . 
اپن جهانی پرتغال با حضور ۲۲ کشور جهان و حضور ۱۵۶ ورزشکار ، آخرین میدان بین المللی معتبر جهت افزایش امتیازات رنکینگی ورزشکاران رده های سنی نوجوان و جوان سال ۲۰۱۷ در سطح جهان می باشد .
در این مسابقات ورزشکاران رده سنی نونهالان هوپس نیز به رقابت می پردازند ، ضمن‌اینکه این مسابقات در بخش های تیمی ، دونفره و انفرادی از حساسیت خاصی در بین کشورها برخوردار می باشد .‌
انتهای پیام/ک

نظر شما