آمادگی بانک پاسارگاد
برای تأمین مالی پروژههای برقی کشور
مصطفی بهشتیروی، عضو هیئت مدیره بانک پاسارگاد ضمن بررسی وضعیت نیروگاههای خورشیدی تابشی، امکان تأمین مالی توسط بانکهای ایرانی را مطرح نمود و آمادگی بانک پاسارگاد برای نقش آفرینی مؤثر در تأمین مالی پروژههای برقی کشور را اعلام کرد. به گزارش روابطعمومیبانکپاسارگاد، مصطفی بهشتیروی در دومین همایش اینترسولار ایران، با طرح آمار جهانی وضعیت انرژی و وضعیت حوزه انرژی در ایران، ساختار عملیاتی و مالی نیروگاههای خورشیدی تابشی را تشریح کرد و به بررسی امکان تأمین پروژههای برقی توسط بانکهای ایران پرداخت.وی با اشاره به الگوهای تأمین مالی پروژهای در ایران، طرح سرمایهگذاری پروژهها از محل تامین مالی خارجی با تضمین دولت، طرح سرمایهگذاری بینالمللی برای پروژههای انرژی بخش خصوصی، اظهار داشت که در صورت مهیا بودن شرایط، بانک پاسارگاد برای ایفای نقش مؤثر در تأمین مالی پروژههای برقی کشور آمادگی دارد.
درخشش روابط عمومیبانک دی
در سیزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی
روابط عمومیبانک دی در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی، موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهشهای ارتباطی شد و لوح ویژه خط کش طلایی افکارعمومیرا دریافت کرد. به گزارش روابط عمومیبانک دی، براساس رأی هیات داوران سیزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی، با توجه به اجرای 30 پژوهش ارتباطی توسط روابط عمومیبانک دی طی یک سال گذشته، و به دلیل تکریم افکار عمومیو بهره گیری از آرای مردم در طراحی برنامهها و طرحهای اجرایی و الزام بخشهای ذیربط به شناسایی، مطالعه و صیانت از افکار عمومیو اهتمام در توجه ویژه به افکار عمومیاز لحاظ کیفی و کمیو ایجاد شرایط لازم برای تاثیرگذاری انتظارات ذینفعان و مشتریان بر تصمیمات مدیریت، این بانک موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهشهای ارتباطی و دریافت لوح ویژه خط کش طلایی افکارعمومیشد. جمشید قزوینیان – مدیر روابط عمومیو تبلیغات بانک دی- در مراسم اختتامیه سمپوزیوم ضمن دریافت این جایزه با تشریح فعالیتها و اقدامات این اداره در حوزه افکار سنجی در یک سال گذشته گفت: اداره روابط عمومیو تبلیغات بانک دی طی یک سال گذشته توانست 30 پژوهش ارتباطی در حوزههای گوناگون انجام دهد که این میزان پژوهش در روابط عمومیسازمانهای ایرانی کم نظیر است. قزوینیان با اعلام این مطلب که جایزه خط کش طلایی به سازمانی تعلق میگیرد که بیشترین توجه را به افکار عمومیداشته باشد، در خصوص تشریح فرایند نظرسنجیهای انجام شده در روابط عمومیبانک دی گفت: نظرسنجیها در این اداره به دو دسته نظرسنجیهای برون سازمانی، که ناظر به رضایتمندی و انتظارات ذینفعان بیرونی است.
تصویب بیش از 11 هزار میلیارد ریال
تسهیلات کلان در بانک ملی ایران
بانک ملی ایران در مهر ماه سال جاری پرداخت بیش از 11 هزار و 338 میلیارد ریال تسهیلات کلان را تصویب کرده است.به گزارش روابط عمومیبانک ملی ایران، از مجموع درخواستهای تعیین تکلیف شده در هفتمین ماه امسال، سه فقره تسهیلات کلان در قالب تمدید دوران مشارکت تسهیلات مصوب قبلی و پنج فقره تصویب تسهیلات جدید در زمینههایی مانند پالایش نفت، تولید کیک و کلوچه، احداث هتل در مناطق آزاد و صنعت نساجی بوده است.عمده تسهیلات مصوب مذکور به مبلغ هشت هزار میلیارد ریال به منظور احداث پالایشگاه نفت معرفی شده از سوی شورای راهبری اقتصاد مقاومتی بوده است.همچنین در راستای اجرای سیاستهای دولت محترم مبنی بر ساماندهی و کمک به راهاندازی، تکمیل و تقویت واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 100 نفر، بانک ملی ایران تا پایان مهر ماه 385 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از چهار هزار و 568 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
اجرای کمپین «به احترام هم» در بانک ملت
بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.به گزارش روابط عمومیبانک ملت، کمپین «به احترام هم»، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت میکند و از آنان میخواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هرچند کوچک را رعایت کنند.بر اساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاههای خودپرداز را در اولویت قرار داده است.براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و درنظرگرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده است تا گامیدر جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد. «به احترام هم» جریانی دنبالهدار از مصادیق احترام اجتماعی است که بهصورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ # به- احترام- هم در شبکههای اجتماعی پیگیری خواهد شد.در عین حال، کمپین مجازی این جریان هم در حال برنامه ریزی و اجرا است که هدف از آن، درگیر کردن کاربران شبکههای مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت میشود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.
تشریح اقدامات بیمه دانا
در کمک رسانی به زلزله زدگان
اقدامات و عملکرد شرکت بیمه دانا در خصوص کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله منطقه غرب کشور تشریح شد.به گزارش روابط عمومیبیمه دانا، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت در نامه ای خطاب به ندیمی بوشهری معاون بانک و امور بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در پی وقوع زمین لرزه شدید در منطقه غرب کشور به ویژه کرمانشاه، اقدامات حمایتی بیمه دانا در جهت کمک رسانی به زلزلهزدگان بلافاصله آغاز شد.وی، استقرار واحدهای ارزیابی و پرداخت خسارت در کلیه مناطق زلزله زده، حضور ثابت معاونان و مدیران ارشد شرکت و روسای شعب منطقه در مناطق آسیب دیده، شناسایی و ارزیابی بالغ بر 1400 مورد خسارت( منازل مسکونی و تاسیسات سازمانهای دولتی و غیر دولتی) و خرید 50 عدد کانکس برای اسکان زلزله زدگان را از اقدامات این شرکت در راستای کمکرسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر عنوان کرد.دکتر صادق همچنین اختصاص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از بودجه تبلیغات برای آسیب دیدگان و ارسال محمولههای متعدد از شعب شرکت شامل کمکهای نقدی و غیرنقدی به منطقه را از سایر اقدامات این شرکت برشمرد و اظهار داشت: بیمه دانا در عملیات پرداخت خسارت به زیان دیدگان تاکنون بالغ بر 20 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.
اطلاعیه بانک آینده
در مورد موسسه مالی افضل توس
پیرو اطلاعیههای قبلی این بانک درباره ابلاغ بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران و مصوبه شورای محترم پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت داراییها و بدهیهای تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) به بانک آینده؛ بدینوسیله، بهاطلاع سپردهگذاران محترم تعاونی پیشگفته میرساند که پیگیریهای لازم برای تعیین تکلیف سپردههای شما عزیزان، از مراجع محترم ذیصلاح بهعمل آمده و همان گونه که معاون محترم رئیس جمهور و عضو کمیته پیگیری تعیین شده توسط سران محترم سه قوه، در مصاحبه روز چهارشنبه مورخ 24/08/1396، اعلام فرمودند؛ تصمیم کاملی در مورد سه تعاونی من جمله تعاونی اعتباری افضل توس گرفته شده و نتایج به این بانک ابلاغ خواهد شد. بدیهیاست؛ به محض دریافت ابلاغیه کمیته مذکور، برنامه زمانبندی برای انتقال سپردههای سپردهگذاران محترم دارای مانده سپرده با مبلغ بیش از سیمیلیون ریال، به حسابهای متناظر در بانک آینده، اعلام خواهد گردید.
∎
نظر شما