شناسهٔ خبر: 22649518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

دروازه‌بان نیمکت‌نشین، پرسپولیس را نقره‌داغ کرد

طلب 80 میلیونی شد 780 میلیون

داستان طلب مسعود همامی از پرسپولیس هم در نوع خودش جالب است. این دروازه‌بان که فقط یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت و در بیشتر مواقع هم نیمکت‌نشین بود، با دریافت 80 میلیون تومان کل طلبش را می‌بخشید، اما حالا 780 میلیون از پرسپولیسی‌ها می‌خواهد. او در این باره به ورزش سه گفت: من یک نیم فصل در پرسپولیس بودم ولی قراردادم یک و سال و نیمه بود که آقای برانکو گفت من را نمی‌خواهد. 170 میلیون از طلبم مانده بود که حاضر بودم 80 میلیون بگیرم و قراردادم را فسخ کنم ولی آقای طاهری گفت برو پولت را می‌دهیم، من گفتم حداقل چک بدهید ولی او قبول نکرد و همین شد که کارمان به دعوا کشیده شد. بعد از این اتفاق من شکایت کردم و 600 میلیون طلب سال دومم شد 900 میلیون چراکه باشگاه قرارداد من را به‌دلیل غیرموجه فسخ کرده بود. این حکم را کمیته انضباطی صادر کرد و کمیته استیناف هم تائید کرد.

صاحب‌خبر -

وی افزود: باشگاه پرسپولیس 2 بار درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه کرد که هر دو بار هم درخواست آنها رد شد. دو سه ماه پیش، بدون لایحه باشگاه پرسپولیس دوباره اعتراض کرد که این بار فدراسیون فوتبال به دلایلی نامعلوم تخفیف داد و طلب من را 780 میلیون کردند.

همامی در پاسخ به این سوال که آیا این پول را حق خودش می‌داند یا نه هم گفت: پرسپولیس به من ضرر زد. اگر همان زمان طلب من را می‌دادند من از استقلال اهواز و نفت تهران پیشنهاد داشتم. اما مسیر فوتبال من تغییر کرد و مجبور شدم به پاس همدان بروم که پولی نداشت، بعد از پاس رفتم تراکتورسازی و آنجا هم بازی به من نرسید. من همان زمان به مسئولان پرسپولیس گفتم اگر نمی‌خواهید پولم را بدهید حداقل یک چک بدهید به تاریخ یک سال بعد. اما حالا به دلیل بدقولی مدیران این باشگاه و ضرری که به من زده‌اند تا ریال آخر قراردادم را می‌گیرم.

نظر شما