شناسهٔ خبر: 22649442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پیکان بی‌سرو صدا به صدر می‌رود؟

آخر هفته بی‌حاشیه

هفته سیزدهم به دو نیمه مساوی تقسیم شده. چهار دیدار جمعه که تیم‌‌های صدرنشین در میان آنها دیده نمی‌شود و آرام و بی‌هیاهو برگزار خواهد شد... و چهار دیدار شنبه که گل سرسبد آنها بازی پارس‌جنوبی و پرسپولیس خواهد بود.

صاحب‌خبر -

نفت باز هم آتش می‌گیرد؟

هفته سیزدهم لیگ برتر از فردا با دیدار پدیده ـ نفت تهران شروع می‌شود. پدیده که در بازی با پرسپولیس یک امتیاز ارزشمند گرفت در دیدار فردا حریفی را رودرروی خود می‌بیند که با حاشیه‌های این فصلش می‌شود یک کتاب شش جلدی نوشت. این تیم تا اینجای فصل چند بار آتش گرفته و معلوم نیست فردا باز هم آتش بگیرد یا خیر.

حمید درخشان بازی هفته قبل را به علی دایی باخت که دل خوشی از او نداشت. درخشان با این شکست، عملا تیم دایی را از بحران شش هفته‌ اخیر خارج کرد. نفت تهران بعد از آن شکست مقابل پدیده قرار می‌گیرد. رضا مهاجری به دنبال آن است که نشان دهد اگر پدیده به نیمه بالایی جدول رسیده، فقط به خاطر حضور تقوی نبوده. باید دید روند خوب پدیده در ده هفته اول ادامه می‌یابد؟

بازی زیبای فردا

صنعت نفت آبادان این فصل زیبا بازی می‌کند و سپاهان هم یکی از چشم‌نوازترین فوتبال‌های لیگ را به نمایش می‌گذارد. اما نکته عجیب این است که این دو تیم درست در میانه جدول کنار هم قرار دارند. انتظار می‌رود فوتبال فردا در آبادان یکی از جذاب‌ترین دیدارهای چند هفته اخیر از آب دربیاید. مشخص نیست آنچه شاگردان فراز کمالوند و کرانچار در میدان ارائه می‌کنند با پیش‌بینی‌ها چقدر فاصله دارد،اما امیدواریم فوتبال زیبایی ببینیم.

جنگ بازنده‌های اصفهان

تراکتورسازی و سپیدرود هر دو هفته قبل مقابل تیم‌های اصفهانی شکست خوردند؛ تراکتورسازی برابر سپاهان و سپیدرود برابر ذوب‌آهن. این بازی می‌تواند یکی از دو تیم را از بحران خارج کند. هر دو تیم 12 امتیازی هستند و در رده‌های 12 و 13 جدول قرار گرفته‌اند و باخت در این بازی، فرجام و عواقب تلخی خواهد داشت. یحیی گل‌محمدی قطعا چیزی غیر از برد نمی‌خواهد، چون در خانه بازی می‌کند.

پیکان به دنبال صدرنشینی

پیکان تیم سوم جدول، فردا مهمان تیم پانزدهم جدول است. استقلال خوزستان تیم قهرمان دو فصل قبل، حالا با ده امتیاز در رده 15 جدول و یکی از گزینه‌های جدی سقوط در این فصل است. از آن سو پیکان به دلیل هفت برد پیاپی از هفته پنجم تا یازدهم به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شده و امیدوار است در برابر تیم بحران‌زده، بی‌پول و مظلوم استقلال خوزستان به یک برد دیگر برسد. پیکان اگر بتواند به برد برسد، موقتا و تا پایان دیدار شنبه پارس جنوبی و پرسپولیس به صدر جدول خواهد رفت.

جمعه 3 آذر : پدیده - نفت تهران / 14 و 30 دقیقه صنعت نفت آبادان - سپاهان/ 15 تراکتورسازی - سپیدرود رشت / 15 و 30 دقیقه استقلال خوزستان - پیکان/ 16 و 45 دقیقه

شنبه 4 آذر : ذوب آهن - فولاد/ 15 پارس جنوبی جم - پرسپولیس/ 15 سایپا - سیاه جامگان/ 15 و 15دقیقه استقلال - گسترش فولاد / 17 و 30 دقیقه

نظر شما