شناسهٔ خبر: 22649413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

صادقی خبر داد؛

سوال از رحمانی‌فضلی درباره املاک نجومی به هفته آینده موکول شد

صاحب‌خبر - رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی از به تعویق افتادن طرح سوال خود و ۱۵ نماینده دیگر مجلس از وزیر کشور درباره علت تعلل این وزارتخانه در در برخورد با تخلفات صورت گرفته در واگذاری املاک شهرداری تهران و املاک نجومی خبر داد.
به گزارش ایلنا، در حالی که از ابتدای هفته جاری، سوال محمود صادقی و ۱۵ نماینده دیگر مجلس از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره تعلل این وزارتخانه در برخورد با تخلفات صورت گرفته در واگذاری املاک شهرداری تهران و املاک نجومی به‌عنوان یکی از دستورکارهای این هفته مجلس اعلام شده بود، پس از اعلام دستور کار امروز مجلس، مشخص شد که این سوال همچنان در کازیوی هیات رئیسه باقی مانده و به صحن نخواهد آمد.
صادقی درباره علت قرار نگرفتن طرح سوال از وزیر کشور در جلسه علنی این هفته مجلس گفت: باتوجه به برگزاری جلسه غیرعلنی طولانی‌مدت روز دوشنبه، طرح سوال بنده و ۱۵ نماینده دیگر از وزیر کشور به تعویق افتاد.
این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین اعلام کرد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، قرار است سوال از وزیر کشور در جریان نشست علنی چهارشنبه هفته آینده در دستورکار قرار گرفته و در صحن علنی به آن رسیدگی شود.

برچسب‌ها:

نظر شما