شناسهٔ خبر: 22648820 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی:

شخصیت‌ها و مراکز فعال در حوزه قرآن و علوم انسانی تجلیل می‌شوند

حجت الاسلام عبداللهی تجلیل از شخصیت ها و مراکز فعال در حوزه قرآن و علوم انسانی را به عنوان یکی از برنامه های اصلی کنگره قرآن و علوم انسانی در هفته آینده خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبداللهی معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) ظهر امروز در جلسه هم اندیشی کنگره بین المللی قرآن و علوم انسانی که در سالن جلسات مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، به گستره و ارزش فعالیت های این کنگره اشاره کرد و اظهار داشت: مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مجتمع های مهم جامعة المصطفی، برگزاری یک همایش در سال را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: ما در سال گذشته همایش صدف کوثر و در سال جاری کنگره بین المللی قرآن و علوم انسانی را با ارائه آثار فاخری در دستور کار قرار داده ایم.

حجت الاسلام عبداللهی تأکید کرد: جامعه المصطفی با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی در همه ارگان های نظام مقدس اسلامی، ضمن مشارکت دادن تمام نهادهای همسو در برگزاری پیش نشست های علمی این کنگره، مقلات فراوانی را از جای جای جهان دریافت کرده است.

وی با اشاره به استقبال مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) از هم اندیشی اساتید و نخیگان جامعة المصطفی برای برگزاری نشست ها و همایش های علمی عنوان داشت: تجلیل از شخصیت ها و مراکز فعال در حوزه قرآن و علوم انسانی از ملزومات برگزاری کنگره بین المللی قرآن و علوم انسانی است.

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد: انشاءالله بتوانیم آثار فاخر تصویری را از نوع فعالیت شخصیت ها و مراکز برجسته فعال در حوزه قرآن و علوم انسانی تهیه و منعکس کنیم.

وی گستره مقالات ارائه شده و آمادگی ارائه آثار، همزمان با برگزاری کنگره را از مهمترین ویژگی های کنگره بین المللی قرآن و علوم انسانی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تجربیات ارزشمند نشست های قبلی نوید بخش برگزاری همایش فاخری در شأن جامعه المصطفی با رویکرد اهل بیتی(ع) در گستره جهانی است./1330/پ۲۰۲/ی

نظر شما