شناسهٔ خبر: 22648746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهرداری ارومیه در دو ست نخست بهترین بازی را به نمایش گذاشت

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت:رداری ارومیه در دو ست نخست بهترین بازی را به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز عصر چهارشنبه در نشست خبری بعد از پایان بازی تیم شهرداری ارومیه و تبریز اظهارداشت: همیشه ارومیه تماشاگران خوبی داشته و امسال نسبت به سال‌های قبل هم بهتر بوده اند و تیم شهرداری ارومیه به حمایت تماشاگران نیاز دارد تا اقتدار خود را نشان دهد تا این تیم را در مراحل بعدی ببینیم.

وی با بیان اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه تیمی است که از هواداران خوبی برخوردار است و حضور تماشاگران امسال کمرنگ‌تر از سال‌های گذشته شده است افزود: حمایت تماشاگران می‌تواند در نتیجه بازی تأثیر بگذارد و جو سالن در نتیجه دوست تأثیر داشت و حضور تماشاگر بی تأثیر نیست.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز یادآور شد: تماشاگران ارومیه‌ای بسیار با فرهنگ هستند و هیچ گونه فحاشی در بازی به ما نشد که این مهم ارومیه را از سایر شهر‌ها متمایز می‌کند.

بناکار ادامه داد: بازی کردن در مقابل این تماشاگران پر ذوق ارومیه بسیار سخت است و جو سالن به گونه‌ای بود که ست‌های اول و دوم را واگذار کردیم، ولی این را به همه گفته ایم که ارومیه خانه ماست و ما به تماشاگران آذربایجان افتخار می‌کنیم.

وی افزود: بازی سختی که از قبل پیش بینی می‌کردیم به سبب شناخت خوب از تیم شهرداری ارومیه بود و هم بازی در مقابل تماشاگران والیبال دوست ارومیه بسیار سخت است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: بچه‌های تیم ما دو ست نخست بازی را به خوبی بازی نکردند و باید گفت که تیم شهرداری ارومیه در این دو ست بهترین بازی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ن.م

 

تیم والیبال شهرداری ارومیه به حمایت تماشاگران نیاز دارد

نظر شما