شناسهٔ خبر: 22648687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

اسماعیلی:

نابودی، نتیجه تعرض دشمن به کشور خواهد بود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با بیان اینکه دوران «بزن و دَر رویی» تمام شده است، گفت: قدم گذاشتن دشمن به کشور از هر راهی مساوی است با نابودی آنان و ۳۷۰۰ موضوع پدافند هوایی قتلگاه آنان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در یادواره شهدای مدافع حرم جبهه مقاومت که عصر امروز چهارشنبه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: روزهای پیروزی جبهه مقاومت و هفته بسیج را به خانواده شهدا و بسیجیان تبریک می گویم.

وی افزود: شهدای عزیز ما شهدایی که دارای رگ و ریشه هستند از زمان پیروزی انقلاب، شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای و امروز شهدای مدافع حرم تفاوتی با یکدیگر ندارند، این شهدا ثابت کردند در هر لحظه «هیات منا الذله» بر لب داشته و همیشه در ایران اسلامی وجود دارند.

اسماعیلی گفت: دشمن بداند ریشه ما ریشه خون شهدای ما است، شهدا ثابت کردند عاشورایی و تاسوعایی هستند، شهدای ما شهدای محرم و صفر هستند و ثابت کردند که قائله کربلا محدود به زمان و مکان نیست، همه تاسف خوردیم از زلزله ای که پیش آمد اما این غم را شهد وجود رهبری بر مردم آسانتر کرد. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا اظهار داشت: رهبری فرمودند؛ «دوره بزن و در رو» دیگر تمام شده است، این پیروزی از شهد شهدای ما است، بنده از طرف خود و همرزمانم به شما قول می دهم این دوره «بزن و دَر رویی» تمام شده است و این کشور صاحب دارد که صاحب آن امام زمان(عج) و شهدا هستند، دشمن بداند راه ما راه شهدا و امام حسین(ع) است، قدم گذاشتن دشمن به این کشور از هر راهی مساوی است با نابودی آنان.

وی افزود: رهبری فرمودند؛ پدافند هوایی خط مقدم است، آنچه که در زیرساخت ها و باورهای علمی کشور ایجاد شده است اعتقادات ما تلقی می شود زیرا با دستان خالی ایجاد شده است، پدافند هوایی نیز وظیفه حمایت و دفاع همه جانبه از مواضع کشور دارد. دشمن بداند 3700 موضع پدافند هوایی کشور قتلگاه آنان خواهد بود./811/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما