شناسهٔ خبر: 22648663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه استان سمنان:

مجمع بسیج در استان سمنان ایجاد شد/ توسعه فرهنگی جامعه مهمترین هدف

دامغان- فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به ایجاد مجمع بسیج در شهرستان های هشت گانه استان، گفت: ارتقاء حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه در زمره کار ویژه این مجمع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد تقی شاهچراغی شامگاه چهارشنبه در دومین نشست مجمع بسیج دامغان به میزبانی ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن بیان اینکه یکی از مهم ترین عرصه ها در حال حاضر حوزه اجتماعی است که مجمع بسیج شهرستان ها باید در این حوزه ورود پیدا کنند، تاکید کرد: مجمع بسیج رشد و توسعه فرهنگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: دشمنان ما به دنبال سیاه نمایی هستند لذا ما در پازل دشمن نباید بازی کرده و با اجرای درست برنامه های فرهنگی و اجتماعی نقشه های آنها را خنثی کنیم، از آنجا که یکی از اهداف دشمنان ما برهم زدن بنیان نهاد مقدس خانواده است می بایست در حوزه اجتماعی با برنامه ریزی مدون از ظرفیت های بسیج کمک گرفته و جامعه ای ایمن در برابر تهدیدات بسازیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ملت ایران دارای ایمان و اراده قوی هستند و با این اراده همراه با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان پیروز شدند، اظهار داشت: مردم ایران ملتی آگاه و با بصیرت هستند و در تمامی صحنه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مانند حماسه عظیم دفاع مقدس خوش درخشیدند لذا بسیج همواره باید در خدمت این مردم باشد.

ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف

شاهچراغی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در موضوعات مختلف مانند حجاب و عفاف باید تقویت شود، تاکید کرد: بسیج در تمامی عرصه ها و صحنه ها گره گشا بوده و با بهره گیری از ظرفیت های آن می توان مشکلات جامعه را حل کرد که این امر نیازمند برنامه های فرهنگی در عرصه های مختلف به خصوص در حوزه معضلات اجتماعی است.

وی افزود: با مقاومت و ایستادگی باید دشمن را شناخت و اساس شیعه و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)   این است که در مقابل دشمنان و توطئه های آنان ایستاد و با آن  مبارزه کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: امروز همه مردم افتخار دارند که در جایگاهی تحت عنوان بسیجی شناخته شوند چرا که این نهاد توانسته خدمات شایسته ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

مجمع بسیج دامغان دارای ۱۸ گروه از اقشار جامعه شامل بسیج طلاب، پیشکسوتان، هنرمندان، فرهنگیان، ورزشکاران، مساجد و محلات، زنان، کارگران، جامعه پزشکی، حقوقدانان، اصناف و مهندسان است.

نظر شما