شناسهٔ خبر: 22648532 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واشنگتن پست فهرست زنان قربانی آزار جنسی ترامپ را منتشر کرد

روزنامه واشنگتن پست در واکنش به حمایت دونالد ترامپ از "روی مور" سیاستمدار متهم به تعرض جنسی، فهرست کاملی از زنانی که می‌گویند توسط رییس‌جمهوری آمریکا مورد آزار جنسی قرار گرفتند، منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

واشنگتن پست فهرست زنان قربانی آزار جنسی ترامپ را منتشر کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  روزنامه واشنگتن پست در واکنش به حمایت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از "روی مور" سیاستمدار متهم به تعرض جنسی به نوجوانان، در شماره روز چهارشنبه خود فهرست کاملی از زنانی را که می‌گویند توسط رییس‌جمهوری آمریکا مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند، منتشر کرد.

 «واشنگتن پست» روز چهارشنبه فهرستی دقیق و با جزییات از زنانی را که به گفته خودشان، توسط «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا در گذشته مورد آزار جنسی قرار گرفتند، منتشر کرد.

این گزارش در حالی امروز منتشر شد که ترامپ روز گذشته (سه‌شنبه) از «روی مور» نامزد کرسی سنای ایالت آلاباما حمایت کرد. «مور» از سوی ۹ زن متهم شده که در دوره نوجوانی‌شان به آنها تعرض جنسی کرده است؛ اگرچه وی این اتهام‌ها را رد می‌کند.

به گزارش ایلنا، «واشنگتن‌پست» نام و جزییات گفته‌های ۱۳ زنی که ترامپ را متهم کردند، منتشر کرد. این اتهام‌ها تنها شامل تماس‌های فیزیکی است که برخلاف میل این زنان توسط ترامپ برقرار شده است.

ترامپ پیش از این مدعی شده به دلیل این که مور این اتهام‌ها را رد کرده، وی بی‌گناه بوده و باید به رقابت برای کسب کرسی سنا ادامه دهد.

دیگر رهبران حزب جمهوری‌خواه از مور خواسته‌اند که از رقابت‌ها کنار بکشد اما ترامپ دلیل دیگری هم برای حمایتش از مور عنوان کرده و گفته که "ما نیازی به حضور یک لیبرال دموکرات دیگر (در سنا) نداریم."

انتخابات برای جایگزینی کرسی "جف سشنز" تا چند هفته دیگر در آلاباما برگزار می‌شود. سشنز پیش از آنکه به وزارت دادگستری انتخاب شود یکی از سناتورهای ایالت آلاباما بود.

کاخ سفید و ترامپ هم بار‌ها سخنان مطرح شده درباره آزار و اذیت‌های جنسی توسط رییس‌جمهوری آمریکا را رد کرده و آنها را بی‌اساس دانستند.

منبع:العالم

انتهای پیام/

آزار جنسی؛ افتضاحی که ترامپ را رها نمی‌کند

نظر شما