شناسهٔ خبر: 22648521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت كاشان:

شكست داعش سيلي سنگين رهبر معظم انقلاب به آمريكا بود

امام جمعه موقت كاشان گفت: شكست داعش سيلي سنگين رهبر معظم انقلاب بر صورت آمريكا، اسرائيل غاصب و آل سعود بود به طوريكه دشمن هيچگاه درد و رنج حاصل از اين سيلي سنگين را كه براي آنها ميلياردها هزينه برجاي گذاشت فراموش نخواهد كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار، چهارشنبه شب در ديدار با خانواده شهيد سيد محمد كاظم زاده قصاب، پيروزي جبهه مقاومت اسلامي در سوريه و عراق را تبريك گفت و افزود: خداوند اين پيروزي بزرگ و مهم را بعد از دو ماه عزاداري ماههاي محرم و صفر به ملت ايران هديه داد و توطئه بزرگي در منطقه خنثي شد.

وي توطئه داعش و گروهاي تفكيري در منطقه را توطئه بزرگ و پييچده اي خواند و گفت: اگر گروه هاي تروريستي بر منطقه مسلط شده بودند، همه كشورهاي منطقه را به آتش و خون كشيده بودند وهيچ كشوري از اين توطئه شوم و خطرناك درامان نبود.

حجت الاسلام اسلامي تبار ادامه داد: اين پيروزي و شكست داعش تنها با كمك خدا و در سايه عنايت اهل بيت(ع) و دعاي شهدا به دست آمد، چرا كه شهدا بر همه امور كشور نظارت دارند و با دعاي آنها سفره و بساط داعش در منطقه برچيده شد.

وي خطر داعش را يكي از توطئه هاي بزرگ آمريكا و صهيونيست خواند و عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب با ژرف نگري، دشمن شناسي و توطئه شناسي خود تمامي توطئه هاي آمريكا را يكي بعد از ديگري نقش برآب كرده و شكست سخت و سنگيني را بر آمريكا تحميل كرده است كه ما بايد قدردان داشتن چنين نعمت بزرگي باشیم.

امام جمعه موقت كاشان جنايت هاي گروه تروريستي داعش و گروه هاي تكفيري را درجهان بي سابقه خواند و گفت: عراق و سوريه بهانه بود و هدف اصلي داعش نابودي جمهوري اسلامي ايران بود اما جمهوري اسلامي ايران با هدايت هاي رهبر معظم انقلاب دست و پاي هر متجاوزي را خرد خواهد كرد.

حجت الاسلام اسلامي تبار بیان کرد: شهداي مدافع حرم، زينبيون پاكستان، فاطميون افغانستان و حيدريون عراق اگر جان خود را در راه اسلام و اهل بيت(ع) فدا كردند و با داعش مقابله كردند نتيجه اش شكست و نابودي داعش و آرامش و امنيت در منطقه است.

وي افزود: شهداي مدافع حرم بر خلاف شهداي 8 سال دفاع مقدس كه در مرز كشور و  با حمايت همه جانبه با ارتش بعثي مبارزه كردند، شهداي مدافع حرم در خارج از وطن و با وجود مخالفت برخي گروه ها با داعش جنگيدند و شهيد شدند تا به پيروزي رسيدند و شرّ اين توطئه بزرگ را ريشه كن كردند.

امام جمعه موقت كاشان نقش سپاه پاسداران و فرماندهي سردار سليماني را در پيروزي جبهه مقاومت را مهم قلمداد كرد و اظهار داشت: آنهايي كه سپاه را تضعيف كردند بي انصافي كردند چرا كه دشمن آرزوي داشتن سردار قهرماني مانند سردار سليماني را دارد.

حجت الاسلام سليماني گفت: دشمن هيچگاه دست از سر ما برنخواهد داشت و توطئه هاي دشمن هميشه ادامه خواهد داشت، از اين رو بايد با قدرت و اقتدار در مقابل دشمن ايستاد، چرا كه دشمن بعد از هر شكستي به دنبال راهكار جديد و توطئه جديدي براي ضربه زدن است.

وي بر هوشياري و داشتن بصيرت و وحدت و انسجام بين همه نيروها و گروه ها و جناح هاي سياسي تأكيد كرد و خاطرنشان كرد: تا زماني كه همه يد واحد باشيم و در برابر توطئه هاي دشمن هوشيار باشيم دشمن هيچ غلطي نخواهد كرد.

به گفته وي پيروزي برداعش نتيجه وحدت همگاني بين نيروهاي جبهه مقاومت اعم از حشد الشعبي، ارتش و ديگر نيروهاي مجاهد و مبارزي بودكه با داعش مبارزه كردند تا به پيروزي نهايي رسيدند و داعش را نابود كردند.

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: شكست داعش سيلي سنگين رهبر معظم انقلاب بر صورت آمريكا، اسرائيل غاصب و آل سعود بود به طوريكه دشمن هيچگاه درد و رنج حاصل از اين سيلي سنگين را كه براي آنها ميلياردها هزينه برجاي گذاشت فراموش نخواهد كرد./1307/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما