شناسهٔ خبر: 22648351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

در هفته هشتم لیگ سی و یکم والیبال اتفاق افتاد؛

باخت شهرداری ارومیه درخانه برابر همتای تبریزی خود

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار هفته هشتم لیگ سی و یکم جام شهید حججی در برابر تیم همتای تبریزی خود در خانه با شکست سنگینی مواجه شد تا بار دیگر پرونده ی این تیم در هشتمین هفته با شکست بسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج از ارومیه، دیدار هفته هشتم شهرداری ارومیه در لیگ سی و یکم والیبال جام شهید حججی روز چهارشنبه با 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در ارومیه نیز در حالی برگزار شد که کمتر از 1000نفر هوادار در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه  وجود داشت.

تیم شهرداری ارومیه در هشتمین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه 3 بر 2 مقابل میهمان خود شهرداری  تبریز شکست خورد تا بازی هفته هشتم تیم شهرداری ارومیه با این نتیجه به اتمام رسد.

در ست اول این دیدار شاگردان ساسان خداپرست با نتیجه 25 بر 23 شهرداری تبریز را درهمان اول کار مغلوب کرد.


در ست دوم نیز شهرداری ارومیه توانست با نتیجه25 بر 21 شهرداری تبریز را ببرد تا بازیکنان شهرداری تبریز در این ست هم طعم شکست را بچشند.


ولی در ست های سوم ، چهارم ، پنجم شاگردان عادل بناکار با نتایج 18بر 25 ، 18بر 25 ،6بر15  توانست ورق بازی را برگردانند تا شهرداری ارومیه در سالن 6000نفری غدیر بازهم به شکست های خود در این سال تداوم دهد.

در ادامه به مصاحبه ی دو مربی با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه می پردازیم:

عادل بنا کار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در پایان بازی گفت : ما در ارومیه بازی سختی داشتیم خصوصا جو سالن غدیر ارومیه که اگر هم پر از جمعیت نباشد بازهم باز ی در آن سخت است ولی ما بازی در ارومیه را مثل خانه خود میدانیم چون واقعا مردم خونگرم آذربایجان بهترین تماشگران در ایران هستند وما به این تماشاگران افتخار میکنیم.


بناکار افزود: تنها سرمایه والیبال شهر ارومیه همین تماشاگران هستند که می توانندبا حمایت خود تیم شهرداری ارومیه را در مراجل بعدی لیگ ببینیم.


سرمربی شهرداری تبریز اظهار داشت: ما در همه جا تماشاگران والیبال داریم ولی  ولی من به شخصه می توانم بگویم تماشاگران ارومیه با ادب ترین و بهترین حامیان والیبال در کشور هستند.


ساسان خداپرست هم در پایان بازی تیمش در مقابل شهرداری تبریز افزود: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی در پایان ست دوم بازی بازیکنان شهرداری ارومیه نتواستند به افکار خود غلبه کنند وهمین مورد هم باعث شد در ست های سوم وچهارم  بازی بازیکنان افت زیادی  داشته باشند و دریک قدمی پیروزی بازی را واگذار کنند.

نظر شما