شناسهٔ خبر: 22648096 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تماشا کنید: جزئیات محتوای الحاقی جدید Marvel vs. Capcom Infinite مشخص شد

امسال، سال خوب و مناسبی برای بازی‌های مبارزه‌ای و البته طرفداران این سبک دوست داشتنی بود. از عناوین فوق‌العاده ای مانند Injustice 2 و Tekken 7 گرفته تا بازی‌های دیگر مثل Marvel vs. Capcom Infinite. بازی مبارزه‌ای شرکت کپکام در هنگام عرضه در ماه سپتامبر، به طور واضح نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود و حتی استانداردهایی که با نسخه ۳ این سری به وجود آمده بود را کمی به جلو حرکت دهد. با این حال، Marvel vs. Capcom Infinite یک بازی‌ مبارزه‌ای سرگرم کننده و خوب بود که مبارزان سری بازی های شرکت کپکام و دنیای کامیک‌های مارول را به جان هم می‌انداخت.

صاحب‌خبر -
تماشا کنید: جزئیات محتوای الحاقی جدید Marvel vs. Capcom Infinite مشخص شد

امسال، سال خوب و مناسبی برای بازی‌های مبارزه‌ای و البته طرفداران این سبک دوست داشتنی بود. از عناوین فوق‌العاده ای مانند Injustice 2 و Tekken 7 گرفته تا بازی‌های دیگر مثل Marvel vs. Capcom Infinite. بازی مبارزه‌ای شرکت کپکام در هنگام عرضه در ماه سپتامبر، به طور واضح نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود و حتی استانداردهایی که با نسخه ۳ این سری به وجود آمده بود را کمی به جلو حرکت دهد. با این حال، Marvel vs. Capcom Infinite یک بازی‌ مبارزه‌ای سرگرم کننده و خوب بود که مبارزان سری بازی های شرکت کپکام و دنیای کامیک‌های مارول را به جان هم می‌انداخت.

جدا از تمام مسائل، Marvel vs. Capcom Infinite با یک مشکل بزرگ به نام کمبود محتوا مواجه بود که بزرگترین آن نیز کمبود شخصیت‌ها از هر دو دنیای مارول و کپکام تلقی می‌شد. این حرکت کپکام تا حدی قابل پیش بینی بود زیرا این گونه می‌توانست شخصیت های جدیدی را در قالب محتوای الحاقی به بازی اضافه نماید و سود بیشتری به دست آورد. از پیش از انتشار بازی اصلی مشخص شده بود که ۶ شخصیت جدید به Marvel vs. Capcom Infinite اضافه خواهند شد. تا به حال سه شخصیت اول، یعنی Sigma و Black Panther و Monster Hunter به بازی اضافه شده‌اند و بازی‌بازان می‌توانند با آن ها به مبارزه بپردازند. حال، امروز سه شخصیت دیگر طی یک ویدیو معرفی شده‌اند و دریافتیم که آن ها نام‌های آشنای دنیای مارول، یعنی Winter Soldier و Black Widow و Venom هستند و قرار است در تاریخ ۵ ماه دسامبر عرضه شوند.

اگر به هر دلیلی با این شخصیت‌ها آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنم متن معرفی آن ها را در زیر مطالعه کنید:

Winter Soldier که با نام واقعی Bucky Barnes شناخته می‌شود، دوست سابق Captain America بوده و طی سال‌هایی که از غیبت او می‌گذرد، همه او را مرده فرض می‌کنند. در این مدت او توسط گروهی مخوف به یک سوپر سرباز تبدیل شد و تمام خاطرات گذشته‌اش از بین رفت. در گیم‌پلی بازی Marvel vs. Capcom Infinite، سرباز زمستان برروی زمین بسیار قدرتمند است. او می‌تواند با استفاده از بازوی سایبرنتیک خود، یک حفاظ فلزی درست کند که به او اجازه می‌دهد در برابر ضربات مقاوم شود. با استفاده از این مکانیک، بازی‌بازان می‌توانند موقعیت های جالبی را درست کنند و با جا خالی به موقع، ضربات بسیار قوی را نیز دفع کنند.

Black Widow در گذشته یک جاسوس فوق‌ حرفه‌ای بوده اما مدتی است که تصمیم گرفته به گروه انتقام جویان یا Avengers بپیوندد. در دنیای Marvel vs. Capcom Infinite او مبارزه می‌کند تا از مردم در برابر نفوذ Ultron Sigma (آنتاگونیست اصلی بازی که از ترکیب دو شخصیت الترون مارول و سیگمای کپکام به وجود آمده است) دفاع کند. Black Widow در هنگاه مبارزه، ابزار و گجت های بسیاری دارد و به نوعی عامل برتری‌اش نیز به حساب می‌آید؛ به عنوان مثال از بمب‌های چسبان و گاز اعصاب برای پیروزی در برابر حریفان خود استفاده می‌کند. او همچنین مانور های گریزانی دارد که ضربه زدن به او را سخت می‌سازد.

در حالی که Winter Soldier و Black Widow شخصیت های کاملا جدید در سری Marvel vs. Capcom هستند و برای اولین بار است که آن ها در سری مشاهده می‌کنیم، اما شخصیت Venom پیش از این در Marvel vs. Capcom 2 دیده شده بود. Eddie Brock در گذشته یک خبرنگار بوده است اما پس از این که اسپایدر من را مقصر خراب شدن دوران حرفه‌ای خود می‌داند، با یک ماده بیگانه پیوند می‌خورد و به موجودی خطرناک به نام Venom تبدیل می‌شود. در Marvel vs. Capcom Infinite شخصیت Venom برخی از حرکات کلاسیک خود را دارا است و این در حالی است که بازی کردن با آن حس خشونت بیشتری القا می‌کند. این شخصیت شرور هم‌اکنون می‌تواند از Venom Glide برای وب زیپ در شش جهت مختلف استفاده کند.

همه این شخصیت ها در Character Pass 2017 بازی وجود دارند و کاستوم های دومی نیز دارند که در تصاویر منتشر شده کاملا مشخص است. لازم است اشاره کنیم که بخش چند نفره بازی Marvel vs. Capcom Infinite از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ ماه نوامبر به صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان قرار دارد بنابراین می‌توانید بازی را به رایگان در این چند روز تجربه نمایید.

شما می‌توانید تصاویر و تریلر جدید منتشر شده از محتوای الحاقی جدید Marvel vs. Capcom Infinite را در زیر تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

نظر شما