شناسهٔ خبر: 22648015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم:

حشدالشعبی سبب نابودی گروهک تروریستی داعش شد

R7854/P1377/S6,62/CT11

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم گفت: امروز قدرتمندترین نیروها در سوریه و عراق بسیجیانی هستند که به عنوان حشدالشعبی حضور پیدا کردند و سبب نابودی داعش شدند و خار چشم مستکبران جهان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر امشب در همایش بزرگ طلاب بسیجی ، روحانیون و ائمه جماعات که در سالن همایش های مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت:بسیجی در تولید علم و پاسخ به نیازهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: بسیج در کشور اسلامی  مظهری برای جوانان حزب اللهی و متدین شد تا خود را بازسازی کرده و آمادگی همه جانبه برای دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی داشته باشند.

فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) قم بیان کرد: بیداری سیاسی و بصیرت سیاسی یکی از برنامه های بسیج است که این موضوع توسط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری شکل گرفته است، بسیج یک نیرویی است که در درون هم دشمن شناس و هم دوست شناس است و برابر دشمن ایستادگی کرده و طراحی و نقشه های دشمن را شناساسی می کند.

طیبی فر با بیان اینکه حوزه های علمیه پرچمداران بصیرت و شناخت دشمن در طول تاریخ هستند،گفت: روحانیت در همه زمینه ها علمدار و پیشتاز و امام بسیجیان هستند و بسیجیان همان گونه که در سال 56 و 57 در حوزه های علمیه با جلوداری روحانیت حرکت کردند و نظام شاه را نابود کردندو انقلاب اسلامی پیروز و نظام اسلامی جایگزین شد در دفاع مقدس با پیشگامی در برابر دشمن ایستادگی کردند و بیش از 5 هزار طلبه روحانی در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی افزود: امروز قدرت مند ترین نیروها در سوریه و عراق بسیجیانی هستند که به عنوان حشدالشعبی حضور پیدا کردند و سبب نابودی داعش شدند و خار چشم مستکبران جهان شدند.

فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) قم ادامه داد: استکبار قدرت مند ترین دوران خود را سپری می کنداما در برابر سد  پولادینی قرار گرفته است که ایمان و پایداری دارد و نمی تواند در برابر آن مقاومت کند و بر اساس فتوای مراجع اقدام کرد و داعش را نابود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما