شناسهٔ خبر: 22648000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

60 درصد مطالبات بازیکنان هاوش گنبد تا چند روز آینده پرداخت می شود

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به غیبت چهار بازیکن غیر بومی و تهرانی تیم والیبال هاوش گنبد در بازی در برابر شمس تهران خاطرنشان کرد: 60 درصد مطالبات بازیکنان هاوش ظرف چند روز آینده به آنان پرداخت می شود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم غفاری چهارشنبه شب پس از پیروزی سه بر صفر تیم هاوش گنبد مقابل تیم شمس تهران در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور به خبرنگاران گفت: علت غیبت چند بازیکن تیم هاوش به دلیل پرداخت نشدن مرحله دوم مطالبات آنان بود که قرار بود 30 آبان پرداخت شود.
وی افزود: در چند روز گذشته صحبت های زیادی با چهار بازیکن غایب و دیگر بازیکنان انجام شد که به دلیل برخی مشکلات مالی برای اسپانسر تیم، مرحله دوم مطالبات آنان با یک هفته تاخیر پرداخت می شود.
غفاری اضافه کرد: متاسفانه چهار بازیکن غیر بومی تیم به نام های علیرضا نادی، حیدرشاهی، سهیل احمدی و علی سجادی با وجود توافق اولیه برای حضور در بازی امشب، در تیم حضور نیافتند.
وی تصریح کرد : تیم هاوش به این بازیکنان نیاز دارد و درخواست می کنیم چند روز مهلت بدهند تا مطالبات آنان پرداخت شود در غیر این صورت باشگاه برای تقویت تیم مجبور است نسبت به جایگزین کردن بازیکنان دیگر اقدام کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تبریک برد سه بر صفر تیم هاوش در بازی امروز ابراز امیدواری کرد روند فعلی تیم در بازی های آینده ادامه یابد.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*

نظر شما