شناسهٔ خبر: 22647857 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

قاتل اهورا كوچولو به ميز محاكمه رسيد

روزنامه جوان

ناپدري جنايتكار كه پس از آزار اهورا، پسربچه سه ساله او را به قتل رسانده بود هشتم آذرماه محاكمه مي‌شود.

صاحب‌خبر -
ناپدري جنايتكار كه پس از آزار اهورا، پسربچه سه ساله او را به قتل رسانده  بود هشتم آذرماه محاكمه مي‌شود. 
 
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز شنبه، 22 مهرماه پيكر نيمه‌جان اهورا سه ساله به بيمارستان پورسيناي رشت منتقل شد. مجتبي، مردي كه اهورا را به بيمارستان منتقل كرده بود خودش را ناپدري او معرفي كرد و گفت كه كودك هنگام رفتن به دستشويي زمين خورده و سرش با كاشي‌ها برخورد كرده و به كما رفته است. اهورا وقتي تحت درمان قرار گرفت مشخص شد كه او دچار ضربه و خونريزي مغزي شده است. در بررسي‌هاي بعدي پزشكان مشخص شد كه ريه‌هاي كودك سه ساله به دليل نامعلومي به شدت دچار آسيب شده بود. كودك سه‌ساله كه به علت شدت جراحت به كما رفته بود، تحت مراقبت‌هاي ويژه پزشكي قرار گرفت. پزشكان كه متوجه شده بودند اهورا مورد كودك آزاري قرار گرفته مأموران اورژانس اجتماعي را از ماجرا با خبر كردند. با حضور تيم اورژانس اجتماعي معلوم شد كه اهورا به شدت مورد آزار قرار گرفته‌است.

تلاش پزشكان براي نجات اهورا ادامه داشت، اما او به علت شدت جراحت روي تخت بيمارستان فوت شد. با مرگ غم‌انگيز كودك بود كه تيمي از مأموران پليس آگاهي به دستور بازپرس شعبه 6دادسرا تحقيقات را شروع كردند. بررسي‌ها نشان داد كه ناپدري اهورا كارمند يكي از داروخانه‌هاي رشت است. او چند ماه قبل از حادثه در حالي كه صاحب دختري دو ونيم ساله بود از همسرش طلاق گرفت تا اينكه در يكي از گروه‌هاي تلگرامي با مادر اهورا كه از شوهرش طلاق گرفته بود و با اهورا زندگي مي‌كرد آشنا شد و سه ماه قبل با هم ازدواج كردند. وقتي تحقيقات پليس نشان داد كه عامل كودك آزاري كسي جز مجتبي نيست او را بازداشت كردند. ناپدري سنگدل در اولين تحقيقات به آزار اهورا و قتل او اعتراف كرد. او گفت: روز حادثه در حالي كه همسرم خانه را ترك كرده بود دچار وسوسه شدم و به خاطر اينكه اهورا به شدت گريه مي‌كرد سرش را به ديوار كوبيدم.

مادر اهورا وقتي از ماجراي سياه با خبر شد براي متهم درخواست قصاص كرد. او گفت: قبل از رفتن به محل كارم اهورا خواب بود. در محل كارم بودم كه مجتبي تماس گرفت و گفت كه اهورا غش كرده و او را به بيمارستان برده است، اما نمي‌دانستم مرتكب جنايتي اين چنين سياه شده است. با كامل شدن تحقيقات روز گذشته سياوش پور، رئيس كل دادگستري استان گيلان از تعيين وقت رسيدگي به اين پرونده خبر داد و گفت: وقت رسيدگي به پرونده قتل اين كودك 8 آذرماه تعيين شد. وي ادامه داد: كيفرخواست پرونده هفتم آبان ماه صادر شد و پرونده پس از طي مراحل قانوني در دادسرا با صدور كيفرخواست كودك آزاري و قتل عمد به دادگاه كيفري يك استان ارسال شد. 

نظر شما