شناسهٔ خبر: 22647736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحدت بین شیعه و سنی باعث ناکامی دشمنان جهان اسلام

در همایش ائمه جمعه و جماعات علمای شیعه و سنی وحدت را باعث نابودی دشمن جهان اسلام به ویژه در نابودی داعش بیان کردند.

صاحب‌خبر -

وحدت بین شیعه و سنی باعث ناکامی دشمنان جهان اسلامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور علما، روحانیون و طلاب شیعه و سنی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با تبریک موفقیت رزمندگان اسلام به ویژه سپاه قدس در نابودی داعش گفت: پیروزی جهان اسلام با محوریت نابودی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، اسراییل و هم پیمانانشان، حاصل وحدت و همدلی بین مسلمانان شیعه و سنی است.

غلامرضا شعیبی افزود: وحدت و همدلی مسلمانان مشت محکمی بر دهان مستکبران و باعث موفقیت جامعه اسلامی در مقابل توطئه‌های خبیثانه دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر اظهار داشت: دشمنان از ترس ترویج و گسترش دین مبین اسلام در دنیا، گروهک تروریستی داعش را ایجاد کردند، اما با وحدت و همدلی مردمی در کشور‌های عراق و سوریه، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام به ویژه سپاه قدس و سردار قاسم سلیمانی، این جنایتکاران نابود شدند.

حجت الاسلام سجادی تصریح کرد: مبارزه ما با یک گروه تروریستی نبود بلکه در مقابل تمام دنیای کفر که هدفشان ضربه و نابودی جهان اسلام و انقلاب است، مقاومت و ایستادگی کردیم و به لطف خدا و شهادت دلاور مردانی از کشور‌های ایرن، عراق، سوریه، افغانستان و سایر کشور‌های مسلمانان به پیروزی کامل رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر دراین راه درست قرار داریم به لطف تفکر و اندیشه بسیج و ارزش‌های والای امام و انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر اضافه کرد: بسیجیان زیادی در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند و همچنان این راه و نضهت ادامه دارد.

امام جمعه اهل سنت نوک آباد ایرانشهر گفت: حضور مقتدرانه و به موقع بسیج در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه قوت قلب مردم و نشان دادن چهره زیبا انقلاب بود.

مولوی عبدالواحد بامری افزود: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت عظیم است که به لطف خداوند متعال شامل حال ما شده و باید قدردان آن باشیم و بیداری اسلامی که در منطقه رخ داد منشا آن انقلاب اسلامی ما بود.

وی افزود: ما دنبال اسلام ناب محمدی که رحمان و رفعت است هستیم نه اسلام آمریکایی که خشونت در آن موج میزند.

امام جمعه اهل سنت نوک آباد ایرانشهر تاکید کرد: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در نابودی داعش، وحدت و همدلی بین شیعه و سنی و زحمات سردار قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/ع

نظر شما