شناسهٔ خبر: 22647708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال مردان کشور؛

تیم شهرداری ارومیه مقابل شهرداری تبریز شکست خورد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا دیدار هفته هشتم تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال مردان کشور جام شهید حججی روز چهارشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر 2 مغلوب شهرداری تبریز شد.
در ست اول بازیکنان شهرداری ارومیه بازی خوبی را آغاز کردند و توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کنند.
ست دوم درحالی ادامه یافت که بازیکنان تیم شهرداری تبریز برای جبران ست اول وارد میدان شدند؛ ولی این شاگردان خداپرست بودند که توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 21 به نفع خود به پایان رساندند.
ست سوم در حالی ادامه یافت که هواداران هر 2 تیم با شعار یاشاسین آذربایجان ( زنده باد آذربایجان) سالن را پر از شور و نشاط کرده بودند و بازیکنان نیز یک بازی مقتدرانه را به نمایش گذاشتند و در نهایت این تیم شهرداری تبریز بود که توانست این جدال سخت و نفس گیر را با نتیجه 25 بر 18 از آن خود کند.
ست چهارم با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ادامه یافت و شاگردان بناکار با یک بازی تهاجمی این ست را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود به پایان رساندند تا نتیجه بازی به ست پنجم موکول شود.
در ست پنجم این شاگردان بناکار بودند که با یک بازی تهاجمی و قدرتمند توانستند این ست را نیز با نتیجه 15 بر 6 به نفع خود به پایان برسانند تا بازی باخته را به یک فرصت طلایی تبدیل کنند و با پیروزی از سالن غدیر خارج شوند.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه هفته آینده، هشتم آذر ماه جاری با شهرداری ورامین دیدار می کند.
تیم شهرداری ارومیه در هفت دیدار پیشین خود پس از باخت از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران و کاله آمل، تیم سارویه ساری و رعد پدافند کاشان و خاتم اردکان یزد را شکست داده بود و در رده هشتم قرار داشت.
8135 / 3072
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما