شناسهٔ خبر: 22647670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

تیم والیبال ارومیه از فرصت ها بهره کافی نبرد

ارومیه – سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: یکی از دلایل اصلی باخت تیم شهرداری ارومیه عدم استفاده مناسب از فرصت های بوجود آمده در بازی امروز بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان خداپرست عصر چهارشنبه در نشست خبری بعد از پایان بازی امروز در ارومیه اظهارداشت: بازی خوبی بود اما بازیکنان، بازی را بعد از ست دوم، ساده بازی کردند و امتیازهای حساس را واگذار کردند و استفاده مناسبی از فرصت ها انجام ندادند.

وی ادامه داد: در ست های سوم و چهارم بازیکنان تیم شهرداری ارومیه افت محسوسی را داشتند که این باعث شد تا بازی یک قدم مانده تا پیروزی را واگذار کنند.

خداپرست اضافه کرد: بازیکنان ما فکر می کنند که بازی در ۲ ست تمام می شود و در ست سوم بازی را جدی نگرفتند و حملات ما ضعیف شده بود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هشتمین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه سه بر ۲، مغلوب میهمان خود شهرداری تبریز شد تا پنجمین شکست خود را در این فصل تجربه کند.

تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه هفته آینده، هشتم آذر ماه جاری با شهراداری ورامین دیدار می کند.

تیم شهرداری ارومیه در هفت دیدار پیشین خود پس از باخت از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران و کاله آمل، تیم سارویه ساری و رعد پدافند کاشان و خاتم اردکان یزد را شکست داده بود و در رده هشتم قرار داشت.

نظر شما