شناسهٔ خبر: 22647643 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

طي بيانيه‌اي به رهبر انقلاب

مجلس پيروزي جبهه مقاومت را تبريك گفت

صاحب‌خبر -
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي پيروزي جبهه مقاومت را به مقام معظم رهبري، جبهه مقاومت و مردم ايران، عراق، سوريه و لبنان تبريك گفتند. 
به گزارش مهر، در اين بيانيه خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ولي امر مسلمين حضرت آيت‌الله امام خامنه‌اي آمده است: پيروزي غرورآفرين فرزندان اسلام و جبهه نور در برابر ظلمت به حضرتعالي، رزمندگان و حماسه سازان جبهه اسلام ناب محمدي، خانواده‌هاي معزز شهداي مدافع حرم، مردم انقلابي و مجاهد ايران، عراق، سوريه و لبنان و همه حاميان خط و جبهه مقاومت، عموم مردم مسلمان و مردم جهان تبريك و تهنيت باد. بي شك اين پيروزي صرفاً غلبه بر جنايت كاران، از خدا بيخبران، منحرفان و خون آشامان تكفيري و داعشي نبود، بلكه غلبه جبهه حق طلبي و مقاومت در مقابل جبهه استكبار جهاني، نظام سلطه و همه حاميان و دست نشاندگان بين‌المللي و منطقه‌اي آنان بود. مستكبران و سلطه طلبان و استثمارگراني كه منافع نامشروع خويش را در ايجاد درگيري و بي ثباتي هدايت شده در جهان و به ويژه در كشورهاي اسلامي و منطقه‌اي مي‌دانند و با شكست در جبهه جنگ تمدن‌ها و لشكركشي‌هاي گسترده مانند جنگ تحميلي هشت ساله ايران و راه اندازي جنگ‌هاي تحميلي افغانستان و عراق و راهبرد شيطاني جنگ درون تمدني و جنگ نيابتي را به كارگيري منحرفان و نيروهاي پرورش يافته اسلام امريكايي و مكتب جعلي و ارتداد وهابيت، سلفيت راه اندازي كرده‌اند و محور صهيونيستي-سعودي را در سازماندهي و پشتيباني نهان و آشكار آنها مكلف نموده است. امروز طعم تلخ شكست فضاحت بار را چشيده و لعن و نفرين خدا و رسول خدا را به جان خريدند. 
جا دارد مراتب تشكر صميمانه خود را از حماسه سازان، مدافعان و رزمندگان عراقي، سوري، ايراني، لبناني، پاكستاني و افغانستاني و همه دلدادگان و تربيت يافتگان مكتب اسلام ناب محمدي و دست آموختگان مكتب اهل بيت و شهادت از اقصي نقاط جهان كه در اين جنگ نابرابر در مقابل همه نظام سلطه نه تنها روياي شيطاني امريكا، سعودي و صهيونيسم بين‌الملل را مبني بر حاكميت بر بلاد اسلامي بي تعبيرو بر باد دادند بلكه آنها را نابود ساختند. به ويژه به سردار رشيد اسلام و دفاع مقدس و سرباز مخلص و شجاع جنابعالي حاج قاسم سليماني اعلام نماييم، امروز بر كسي پوشيده نيست كه اگر اين مجاهدت ها، ايثارگري ها، شهادت‌ها و رشادت‌ها نبود بايد ملت ما در اعماق شهرهاي مختلف ميهن اسلامي و ام‌القراي جهان اسلام با متجاوزان و مزدوران نظام سلطه و تروريست‌هاي تكفيري و داعشي مي‌جنگيدند.  ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن تبريك اين پيروزي بزرگ يك بار ديگر بر حفظ هوشياري، وحدت و آمادگي مقابله با هر گونه تجاوز و اقدامات مشابه و تبعيت محض از رهبر فرزانه تأكيد مي‌ورزيم.

برچسب‌ها:

نظر شما