شناسهٔ خبر: 22647634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان:

همدلی اهل سنت و شیعه در زلزله اخیر کرمانشاه ستودنی بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیش از سه هزار چادر، بیش از هزاران پتو و ده ها تن اقلام خوراکی و اولیه منطقه زلزله زده کرمانشاه از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر گروهک های تکفیری، اظهار داشت: زلزله اخیری که در منطقه کرمانشاه اتفاق افتاد دل همه ملت مسلمان ایران را رنجیده خاطر کرد و در حقیقت ملت ما هم به خوبی کنار عزیزان زلزله زده ایستادند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: جمعیت هلال احمر خوزستان با استقرار پایگاه خود در این منطقه و ابراز همدردی با زلزله زدگان با توزیع اقلام اولیه و مورد نیاز مانند چادر، پتو و اقلام خوراکی و ... در حال خدمات رسانی به مردم زلزله زده است.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: رییس جمعیت هلال احمر خوزستان و استاندار خوزستان به محل استقرار پایگاه کمک رسانی استان خوزستان در منطقه زلزله زده کرمانشاه در روزهای اخیر سفر کردند و از نحوه کمک رسانی نیروهای خوزستانی بازدید کردند.

حجت الاسلام سعادت نیا ابراز داشت: موکب های جمعیت هلال احمر خوزستان که در ایام اربعین حسینی در مرزهای بین المللی شلمچه و چذابه مستقر بودند نیز در مناطق زلزله زده حاضر شدند و با پخت روزانه 2 هزار پرس غذا در حال خدمات رسانی به مردم منطقه کرمانشاه شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: در روزهای اخیر که به مناطق زلزله زده سفر کردیم در یک تلاقی با منطقه سنی نشین ثلاث، که روحانیت و حوزه علمیه پیرانشهر به کمک مردم زلزله زده شتافتند؛ لذا این همدلی برادران اهل سنت با ما در واقع یاوه گویی های برخی از معاندین نظام را پاسخ محکمی داد.

رییس پیشین شورای شهر اهواز با اشاره به ارسال کمک های جمعیت هلال احمر خوزستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه، تصریح کرد: بیش از سه هزار چادر، بیش از هزاران پتو و ده ها تن اقلام خوراکی و اولیه منطقه زلزله زده کرمانشاه از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان ارسال شد.

حجت الاسلام سعادت نیا در پایان گفت: پایگاه های جمعیت هلال احمر خوزستان در دو منطقه اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب از ساعات اولیه زلزله مستقر شدند و تا هم اکنون در حال خدمات رسانی به مناطق زلزله زده هستند./9453/ت۳۰۲/ب۱

نظر شما