شناسهٔ خبر: 22647474 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

لینکلن نویگیتور 2018 با فاصله‌ی محوری بیشتر معرفی شد

محمد وارسته / motortrend

صاحب‌خبر -

برای افرادی که اعتقاد دارند هرچه بزرگ‌تر بهتر،  لینکلن نویگیتور یک خودروی ایده‌آل است. اما با این وجود لینکلن این هفته اقدام به رونمایی از نسخه‌ای از این خودرو کرد که دارای فاصله‌ی محوری بیشتری است و طول آن تقریبا به‌اندازه‌ی ۳۰ سانتی‌متر در مقایسه با مدل استاندارد این خودرو افزایش پیدا کرده است. این افزایش طول، سبب شده فضای بار آن بیشتر از قبل باشد. 

لینکلن نویگیتور

فضای صندوق بار در مدل جدید نویگیتور به میزان ۴۲۴۲ لیتر افزایش پیدا کرده است و حتی برای ابزارآلات و برخی لوازم دیگر، فضایی هم در کف صندوق بار پیش‌بینی شده است. همچنین درب عقب خودرو ابعاد بزرگ‌تری پیدا کرده است که این مورد سبب شده ورود و خروج سرنشینان با سهولت بیشتری انجام گیرد. 

هر دو مدل استاندارد و بلند نویگیتور از پاییز امسال وارد بازار فروش خواهند شد که برای نسخه‌ی استاندارد قیمت پایه‌ی ۷۳ هزار دلار و برای نسخه‌ی دارای فاصله‌ی محوری بیشتر، قیمت پایه‌ی ۸۱ هزار دلار در نظر گرفته شده است. هر دوی این مدل‌ها در تیپ‌هایی مشابه در دسترس خواهند بود و تنها تفاوت آن‌ها در این بخش این است که مدل پایه‌ی تیپ Premiere در نوع بزرگ‌تر قابل سفارش نخواهد بود.

لینکلن نویگیتور

بالاترین تیپ‌های این خودرو را می‌توان به همراه پکیج Black Label خریداری کرد که شامل سه نوع طراحی داخلی متفاوت است. تیپ‌های دیگر این خودرو شامل Destination، Chalet و Yacht Club هستند. در تمامی این مدل‌ها، امکاناتی نظیر نمایشگر اطلاعات روی شیشه، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار تصادف و سیستم کمکی پارک به‌صورت استاندارد وجود دارند.

تمامی مدل‌های لینکلن نویگیتور به یک پیشرانه‌ی شش سیلندر V شکل از سری اکوبوست مجهز هستند که دارای ۳.۵ لیتر حجم و از نوع توئین توربو است. این پیشرانه توانایی تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت، در کنار ۶۷۷ نیوتون متر گشتاور دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما