شناسهٔ خبر: 22647260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 راز بازي دراماتيک مقابل ليورپول

باشگاه سويا ابتلاي سرمربي‌اش به سرطان را تأييد کرد

سفيدپوشان آندلس اعلام کردند که سرمربي‌شان به يک بيماري سخت مبتلا شده است.

روز گذشته باشگاه سويا اخباري که درباره بيماري سرمربي اين تيم، ادواردو بريتزو منتشر شده را تأييد کرد. طبق اعلام باشگاه ايالت آندلس اسپانيا، سرمربي اين تيم که در پايان فصل گذشته جانشين خورخه سامپائولي شد، دچار سرطان پروستات شده و بعد از انجام يکسري معاينات تکميلي، پروسه درمانش را آغاز خواهد کرد.

انتشار اين خبر ساعاتي پس از بازي دراماتيک سويا مقابل ليورپول صورت گرفت؛ ديداري که در آن نماينده اسپانيا باخت 3 بر صفر در نيمه اول را با تساوي 3 بر 3 در پايان نيمه دوم عوض کرد.

بنا بر گزارش مارکا، بريتزوي 48 ساله بين دو نيمه به بازيکنانش گفته که دچار اين بيماري شده و ظاهراً همين خبر انگيزه‌اي مضاعفي به بازيکنانش براي جبران گل‌هاي خورده و خوشحال کردن سرمربي‌شان داده است.

مرادي:

آمريکايي ها براي صدور ويزا کارشکني مي کنند

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: آمريکايي‌ها هنوز ويزاي 4 نفر از اعضاي کاروان اعزامي به مسابقات جهاني را صادر نکرده است.

علي مرادي درخصوص آخرين وضعيت تيم ملي براي اعزام به مسابقات جهاني آمريکا به تسنيم گفت: هنوز ويزاي سهراب مرادي، علي ميري، مجيد عسگري و خودم صادر نشده و با توجه به تعطيلي سفارت آمريکا در اين چند روزه، تيم وزنه‌برداري سه‌شنبه راهي آمريکا خواهد شد.

وي تاکيد کرد: با بدعهدي آمريکايي‌ها هزينه زيادي را متحمل شديم و مجبور شديم تمامي بليت‌هاي پرواز را عوض کنيم.وزير ورزش هم پيگير اين موضوع است و عدم صدور ويزاي 4 نفر در اين مسابقات، نگران‌کننده است.

مرادي تصريح کرد: به دليل کارشکني آمريکايي‌ها نماينده‌اي از ايران در کنگره جهاني که قرار است دوشنبه در آمريکا برگزار شود حضور نخواهد داشت و براي ثبت رکوردها هم مجبوريم از افراد غير ايراني استفاده کنيم، تا رکوردهاي بچه‌هاي ايران را به ثبت برسانند.

وي گفت: در نهايت اميدوارم کارشکني آمريکايي ها به ضرر تيم ملي نباشد و بتوانيم در اين مسابقات نتيجه قابل توجهي کسب کنيم.

باز شدن پرونده جديد سوءاستفاده جنسي از قهرمان المپيک

يکي ديگر از قهرمانان ژيمناستيک آمريکا در المپيک‌هاي 2012 و 2016، اعتراف کرد که توسط دکتر سابق تيم مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

«داگلاس گابوي» ژيمناسيت 21 ساله آمريکايي که سه طلاي المپيک در سال‌هاي 2012 و 2016 در کارنامه دارد، مي‌گويد يکي ديگر از ورزشکاراني است که از سوي «لاري ناسار» دکتر پيشين تيم ملي اين رشته مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

او اين موضوع را در قالب يک پست در صفحه اينستاگرامش منتشر کرد که البته واکنش‌هايي را از سوي کاربران به دنبال داشت. پيش از او، «آلي رايسمن» دارنده 6 مدال المپيک و «مک‌کايلا ماروني» درباره سوءاستفاده قرار گرفتن از سوي ناسار که بعد از نزديک به دو دهه فعاليت در تيم ملي بالاخره در سال 2015 از سمتش اخراج شده بود، صحبت کرده‌ بودند.

نام ناسار در پرونده‌هاي زيادي درخصوص سوءاستفاده قرار دادن دختران و ورزشکاران ديده مي‌شود و او حداقل بايد 25 سال را در زندان سپري کند.

اردوي شاگردان کي روش در نيم‌فصل ليگ برتر لغو شد

اردوي تيم ملي فوتبال ايران که قرار بود در نيم فصل مسابقات ليگ برتر برپا شود، لغو شد.

سعيد فتاحي رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در حاشيه همايش دبيران هيات‌هاي فوتبال سراسر کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد که اردوي تيم ملي فوتبال که قرار بود در آذر ماه در نيم فصل ليگ برتر برگزار شود با تصميم کي‌روش لغو شده است.

دليل لغو اين اردو اين بوده که کي‌روش تصميم گرفته بازيکنان در نيم فصل در اختيار تيم‌هايشان باشند و استراحت کنند.

سفر رادوشوويچ به کرواسي

بيرانوند مقابل پارس‌جنوبي دروازه‌بان پرسپوليس است

دروازه‌بان کروات پرسپوليس به کشورش سفر مي‌کند.

فرزند بوژيدار رادوشوويچ دروازه‌بان کروات تيم فوتبال پرسپوليسبه زودي به دنيا مي‌آيد. اين دروازه‌بان پس از صحبت با برانکو از او اجازه گرفت و به کرواسي رفت تا زمان به دنيا آمدن فرزندش در کنار خانواده‌اش باشد.

اين دروازه‌بان سه روز از سرمربي تيم خود مرخصي گرفته و بدين ترتيب در ديدار پرسپوليس برابر پارس‌جنوبي جم غايب خواهد بود.

از همين رو عليرضا بيرانوند در بازي با پارس‌جنوبي جم هم دروازه‌بان پرسپوليس است.

اين در حالي است که به خاطر حواشي ايجاد شده توسط بيرانوند اين احتمال وجود داشت که او براي بازي با پارس‌جنوبي نيمکت‌نشين شود.

قرارداد ژايرو رودريگز با سپاهان فسخ شد

بازيکن برزيلي تيم فوتبال سپاهان اصفهان از اين تيم جدا شد.

قرارداد ژايرو رودريگز بازيکن برزيلي زردپوشان اصفهاني به صورت توافقي با سپاهان فسخ شد.

اين بازيکن که گويا نظر کادر فني سپاهان را براي ماندن در اين تيم جلب نکرده است روز جمعه ايران را ترک خواهد کرد.

نظر شما